Autorem poniższego tekstu jest Albert Tomaszewski
Mixer.pl to serwis, którym O2 chce powalczyć na bardzo ciasnym rynku społecznościówek. Na razie – jak pisze Michał Brański na swoim mini blogu – serwis uruchamiany jest “do szerszych testów” i będzie uzupełniany “treścią” w najbliższym czasie.

Póki co mam mieszane uczucia. W warstwie wizualnej Mixer razi moje zmysły niedopracowanym layoutem i półamatorską grafiką. Lepiej jest na polu koncepcyjnym – O2 stawia na dyskrecję (”Potrójne życie: 1 profil dla znajomych + 2 anonimowe”) i uderza w czułe punkty innych serwisów (”Nie wyświetlamy reklam”, ”Żadnych opłat”).
Poza tym przemawia za nimi doświadczenie i dobre rozeznanie w polskim rynku. Czy to wystarczy, żeby zawalczyć na tak ciasnym rynku? Gdy serwis ruszy pełną parą przedstawię szerszą recenzję (i oczywiście prognozę ;) ) (AlbertT)
Więcej z kategorii Polska:
- Dying Light 2: chaos produkcyjny i CEO "zapatrzony" w CD Projekt - tak wygląda praca w Techland?
- Rząd chce do 2028 roku wymienić 80% liczników energii na inteligentne ze zdalnym odczytem
- Dzień Języka Ojczystego. Oto lista 100 najczęściej popełnianych błędów w polskiej sieci
- Pomóżcie naukowcom i przed wyjściem do lasu zainstalujcie aplikację
- Jeżeli to prawo wejdzie w życie, kasuję swój profil na Facebooku. I wy też powinniście