Sztuczna inteligencja stworzona w oparciu o specjalną bazę danych (analiza najlepszych reklam z ostatnich 10 lat) – misja: stworzenie reklamy miętowych dropsów. Całą koncepcję spotu przygotowało właśnie SI, wykonali ją jednak ludzie. Efekt? Oceńcie sami – według mnie to niezła psychodela. Spot ma już na karku kilka miesięcy, ale to jednak ciekawy obrazek uznaliśmy więc, że warto go pokazać.
ps. Natalia siedzi z nami w biurze i jest naszym redakcyjnym „dobrym duchem”. Bardzo często podsyła nam fajne filmiki z YT, postanowiliśmy więc umieszczać je na łamach Antyweba – stąd też nazwa cyklu.
Więcej z kategorii Wideo:
- Panasonic Lumix S5: bezlusterkowa pełna klatka, która może ostro namieszać na rynku
- Czym jest gimbal? Czym kierować się przy wyborze?
- Pinnacle Studio 24. Nowości w programie do edycji wideo już dostępne!
- iMovie - czy warto z nim rozpocząć zabawę w montaż filmów
- Oto nowy kodek H.266, wręcz idealny do odtwarzania wideo w 4K i 8K