8

Red Bull i Play wprowadzają do Polski Red Bull Mobile

Red Bull Mobile to marka wspierana przez i bazująca na ofercie telekomunikacyjnej wybranego operatora w danym kraju. Oferta tego typu dostępna jest jak na razie w pięciu państwach, a teraz pojawi się w Polsce – dzięki współpracy z Play. Red Bull Mobile nie jest jednak mobilnym operatorem (MVNO) takim jak na przykład Heyah, a specjalnie […]

Red Bull Mobile to marka wspierana przez i bazująca na ofercie telekomunikacyjnej wybranego operatora w danym kraju. Oferta tego typu dostępna jest jak na razie w pięciu państwach, a teraz pojawi się w Polsce – dzięki współpracy z Play. Red Bull Mobile nie jest jednak mobilnym operatorem (MVNO) takim jak na przykład Heyah, a specjalnie wynegocjowaną ofertą danego operatora pod brandem Red Bulla. W ramach współpracy nasz operator zapewni infrastrukturę, dostęp do telefonów, sprzedaż i obsługę klienta, a producent napojów energetyzujących zaoferuje wartość dodaną, jaką jest marka oraz dostęp do Świata Red Bulla. Co wyjdzie z tej współpracy? Przekonamy się już w sierpniu.

Oferta, która pojawi się w ramach współpracy, ma być przejrzysta, tzn. nie będzie zawierała ukrytych opłat, a drugą jej cechą ma być kompletność – pakiet taryfowy zawierać ma nie tylko odpowiednią liczbę minut i smsów, ale także i paczkę transferu danych przez internet. W ofercie pojawią się nie tylko cobrandowane słuchawki, ale także i specjalnie przygotowane urządzenia pod marką Red Bull Mobile.

Jak już pisałem, nowa na naszym rynku marka zaoferuje klientom wartość dodaną – m.in. aplikacje i gry, dostęp do kanału Red Bull TV, dostęp do portalu Red Bull czy darmowe wstęp do klubów z imprezami Red Bulla.

Informacja o nawiązanej współpracy pojawiła się na blogu Marcina Gruszki, rzecznika prasowego Play, jednak dziś jest już niedostępna. Nie tylko zniknęła z bloga, ale także nie da się do niej dotrzeć poprzez cache Google’a. Jakby nie było, informacja rozeszła się już nie tylko po Polsce, ale piszą na ten temat również i zagraniczne serwisy.