8

Przypadek ale..

Oczywiście wszyscy wiemy, że podpowiedzi w wyszukiwarce Google to czysty automat. Jednak w świetle ostatnich wydarzeń czyli wypowiedzi Murdocha oraz początkowego stanowiska Google, takie sugestie ze strony wyszukiwarki wydają się dobrze obrazować stanowisko jednej ze storn sporu. W kontekście całej dyskusji o przyszłości prasy polecam zapoznanie się z kilkoma ciekawymi artykułami: Mark Cuban pyta ile […]

Oczywiście wszyscy wiemy, że podpowiedzi w wyszukiwarce Google to czysty automat. Jednak w świetle ostatnich wydarzeń czyli wypowiedzi Murdocha oraz początkowego stanowiska Google, takie sugestie ze strony wyszukiwarki wydają się dobrze obrazować stanowisko jednej ze storn sporu.
W kontekście całej dyskusji o przyszłości prasy polecam zapoznanie się z kilkoma ciekawymi artykułami: Mark Cuban pyta ile warty jest dla tysiąca największych stron internetowych ruch generowany z Google i co się stanie jeśli ktoś da więcej. Murdoch z kolei przewiduje, że bez tabletów typu Kindle (i modelu subskrypcji) z prasą może być „niewesoło”.

Jest jeszcze ciekawy artykuł w którym edytorzy na adage.com przekonują, że Murdoch nie porzuci Google. Na koniec Josh Cohen opowiada o współpracy Google w wydawcami oraz o obecnych możliwościach i różnego rodzaju konfiguracjach dystrybucji treści w internecie.

Obrazek pochodzi z Techcrunch