Google pracuje nad poprawą użyteczności reklamy adsense. Ktoś w tej firmie wyszedł z innowacyjnym pomysłem przewijania reklam: Nie wiem jak często ludzie klikają w reklamy adsense, ale trzeba być naprawdę bardzo zdesperowanym aby przewijać reklamy w celu obejrzenia następnych. Nie wiem czemu funkcjonalność ta ma służyć ale szczerze wątpię aby miała ona jakiś większy sens […]
Google pracuje nad poprawą użyteczności reklamy adsense. Ktoś w tej firmie wyszedł z innowacyjnym pomysłem przewijania reklam:
Nie wiem jak często ludzie klikają w reklamy adsense, ale trzeba być naprawdę bardzo zdesperowanym aby przewijać reklamy w celu obejrzenia następnych. Nie wiem czemu funkcjonalność ta ma służyć ale szczerze wątpię aby miała ona jakiś większy sens oprócz tego, że coś się w wyglądzie adsense zmieni.
A może grupa od Adsesne ma jakiś KPI na wprowadzanie nowych rzeczy do produktu, którym się opiekuje?
Więcej z kategorii Google:
- Prawo okazało się silniejsze od korporacji. Koniec rollercoastera pt. Google i Facebook vs. Australia
- Pixel 5a jak Pixel 4a 5G, zmiany są kosmetyczne, ale to dobra wiadomość
- Google Pixel pomógł uratować nieprzytomnego mężczyznę z przewróconego spychacza
- Streaming gier Google Stadia pozwany za niespełnione obietnice
- Ciemny motyw w Mapach Google i kilka innych nowości na Androidzie!