Google pracuje nad poprawą użyteczności reklamy adsense. Ktoś w tej firmie wyszedł z innowacyjnym pomysłem przewijania reklam: Nie wiem jak często ludzie klikają w reklamy adsense, ale trzeba być naprawdę bardzo zdesperowanym aby przewijać reklamy w celu obejrzenia następnych. Nie wiem czemu...
Google pracuje nad poprawą użyteczności reklamy adsense. Ktoś w tej firmie wyszedł z innowacyjnym pomysłem przewijania reklam:
Nie wiem jak często ludzie klikają w reklamy adsense, ale trzeba być naprawdę bardzo zdesperowanym aby przewijać reklamy w celu obejrzenia następnych. Nie wiem czemu funkcjonalność ta ma służyć ale szczerze wątpię aby miała ona jakiś większy sens oprócz tego, że coś się w wyglądzie adsense zmieni.
To cię zainteresuje Najczęściej wyszukiwane słowa w Polskim GoogleGoogle Docs liderem na rynku Web Office
A może grupa od Adsesne ma jakiś KPI na wprowadzanie nowych rzeczy do produktu, którym się opiekuje?
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu