18

Przeładowanie social mediami

Gary Vaynerchuk znany showman, przedsiębiorca i mentor dla wielu młodych biznesów, ogłosił właśnie że „zwalnia” z swoją aktywnością w sieci i skupia się na tym co jest dla niego ważne, czyli na biznesie, skuteczności i egzekucji. Jest to bardzo ciekawe wyznanie szczególnie w kontekście jego wcześniejszych wypowiedzi związanych z tym, że robiąc biznes w internecie […]

Gary Vaynerchuk znany showman, przedsiębiorca i mentor dla wielu młodych biznesów, ogłosił właśnie że „zwalnia” z swoją aktywnością w sieci i skupia się na tym co jest dla niego ważne, czyli na biznesie, skuteczności i egzekucji. Jest to bardzo ciekawe wyznanie szczególnie w kontekście jego wcześniejszych wypowiedzi związanych z tym, że robiąc biznes w internecie trzeba być dosłownie wszędzie – czyli również w każdym liczącym się serwisie z kategorii social media.

Trzeba przyznać, że Gary był faktycznie wszędzie i naprawdę angażował się i wchodził w interakcje z praktycznie każdym kto go zaczepiał, czy też zapraszał do wywiadów, prezentacji i przemówień podczas różnego rodzaju konferencji. Widać jednak, że w pewnym momencie przyszedł czas refleksji i podsumowania jaki jest zwrot z inwestycji przy takiej aktywności.

Warto obejrzeć materiał z spowiedzią Garego



Za Ragni na Facebooku