Mobile

ProfiAuto - naprawa czy przegląd samochodu u mechanika bez wychodzenia z domu

Grzegorz Ułan
ProfiAuto - naprawa czy przegląd samochodu u mechanika bez wychodzenia z domu
3

Aplikacja mobilna, dzięki której naprawimy samochód jednym kliknięciem już działa, tak twierdzą jej twórcy, w rzeczywistości jest to kilka kliknięć, niemniej rzeczywiście zrobimy to wygodnie w fotelu w domu czy w pracy. Poznajcie aplikację mobilną ProfiAuto.

Na początek w aplikacji dostępnej na Androida i iOS znajdziecie ofertę 100 warsztatów, z których będzie można wybrać najkorzystniejszą dla siebie, zapłacić za nią, a w przypadku gdy zaznaczymy odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia, mechanik sam przyjedzie po nasze auto, a po naprawie odstawi z powrotem.

Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto:

Szybko i bez konieczności wizyty w warsztacie można przeprowadzić cały proces: od wyceny usługi, po zdalną płatność za wykonaną naprawę: kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem online. Jeśli wybierzemy opcję „Door to door”, przedstawiciel serwisu sam przyjedzie po samochód, a następnie odwiezie go po zakończonej naprawie. Przy opcji „Zaparkuj samochód w serwisie” kierowca przywozi samochód do serwisu i zostawia go w wyznaczonym miejscu, bez kontaktu z obsługą. Po naprawie pojazd można odebrać w ten sam sposób lub poprosić o jego odstawienie „przed dom”. To doskonałe rozwiązania nie tylko na obecny czas, ale przede wszystkim wygoda, do której kierowcy na pewno przywykną.

Zlecenie naprawy samochodu w aplikacji

Jak to działa? Przede wszystkim musimy pobrać aplikację mobilną ze sklepu, po jej pobraniu i założeniu konta dodajemy do niej swoje auto. Nie trzeba przy tym przepisywać jego danych z dowodu rejestracyjnego, wystarczy zeskanować z niego aplikacją kod AZTEC.

Po jego zeskanowaniu, profil naszego auta automatycznie się wypełni wszelkimi niezbędnymi danymi, takimi jak marka pojazdu, model, rok produkcji, numer rejestracyjny czy VIN oraz innymi dodatkowymi informacjami, które mogą się okazać przydatne przy naprawie samochodu.

Teraz, gdy auto już mamy dodane możemy utworzyć zgłoszenie naprawy. Jeśli dodaliśmy kilka aut, w kolejnym kroku wybieramy właściwe, uzupełniamy jeszcze informacją o jego aktualnym przebiegu i przechodzimy do szczegółów naprawy.

W kolejnym kroku zaznaczamy, którą usługę chcemy zlecić spośród pięciu opcji - awaria, kolizja, przegląd i wymiana opon, jeśli nie ma właściwej na liście, wybieramy inne.

Na koniec pozostaje już tylko określić interesujący nas termin naprawy - od do, no i naszą lokalizację, by zebrać oferty od mechaników znajdujących się w naszym mieście.

W przypadku, gdy będziemy chcieli skorzystać z opcji odebrania i odstawienia auta przez mechanika, w podsumowaniu zgłoszenia wpisujemy jej nazwę Door to door lub jeśli sami chcemy odstawić auto do wybranego mechanika, bez konieczności kontaktu z obsługą - Zaparkuj samochód w serwisie.

Po wysłaniu zgłoszenia, aplikacja wybierze kilka propozycji warsztatów do wyboru, a po wskazaniu najbardziej interesującej nas pozycji zgłoszenie zostaje przyjęte i możemy odstawić auto do wybranego warsztatu.

Po sprawdzeniu naszego samochodu w serwisie, otrzymujemy również w aplikacji kosztorys naprawy do akceptacji.

Natomiast po wykonaniu już prac i naprawie naszego samochodu, dostaniemy powiadomienie płatności za usługę, jeśli chcemy fakturę na firmę wcześniej trzeba uzupełnić odpowiedni formularz i przejść do płatności, gdzie do wyboru mamy BLIKA, przelew bankowy lub płatność kartą.

To w zasadzie wszytko, teraz pozostaje już tylko oczekiwanie na odstawienie naszego samochodu przez mechanika lub odebranie go osobiście.

Więcej o samej aplikacji przeczytacie na stronach ProfiAuto, a pobrać możecie ją za darmo z Google Play i App Store.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu