16

To nie może być przypadek, Premium Mobile od roku notuje świetny bilans przy przenoszeniu numerów

Wczoraj informowaliśmy Was o nowym raporcie UKE za I kwartał 2018 roku, pokazujący statystyki przy przenoszeniu numerów pomiędzy operatorami w Polsce. Na koniec wspominałem tylko o dobrym wyniku Premium Mobile wśród mniejszych operatorów, ale po publikacji dostaliśmy emaila od nich zatytułowanego - Premium Mobile to nr 1 wśród wszystkich operatorów sieci komórkowych w Polsce w I kwartale 2018 roku. To mnie zastanowiło i postanowiłem sprawdzić, jak to wyglądało przez cały zeszły rok u tego operatora i muszę Wam powiedzieć, że w tym Premium Mobile rzeczywiście musi być fajnie.

Wszyscy mniejsi operatorzy miewają lepsze lub gorsze kwartały, po dobrym kwartale większość z nich zalicza ubytki rzędu kilku tysięcy tak, że ciężko ocenić rzeczywiste nastroje klientów. Po analizie wyników Premium Mobile nie sposób oprzeć się wrażeniu, że ci klienci, którzy już zdecydują się na przeniesienie, zostają tam na dłużej i przez kolejne kwartały przyciągają nowych. Regularnie, systematycznie, co kwartał przybywa im około 10 tysięcy nowych numerów (bilans: przenoszący minus odchodzący).

Dariusz Chlastawa, wiceprezes zarządu Premium Mobile, tak skomentował ostatni wynik PM w I kwartale 2018 roku:

Premium Mobile od początku obecności na rynku oferuje swoim klientom atrakcyjne warunki nie tylko w zakresie oferty NO LIMIT, ale także między innymi znacznie większe pakiety mobilnego internetu we wszystkich taryfach oraz, co najważniejsze, proste i przejrzyste zasady bez długotrwałych zobowiązań abonamentowych. Bezpośrednio przekłada to się na zainteresowanie Klientów marką i przenoszenie numerów do naszej sieci.

Ale sprawdźmy wszystkie wyniki z zeszłego roku. I kwartał 2017 roku zakończyli z bilansem 9 878 numerów, przyjęli 10 188, a oddali zaledwie 310 numerów. Przypominam, że to był pierwszy pełny kwartał Premium Mobile, wystartowali z początkiem października 2016 roku.

II kwartał 2017 roku to jeszcze lepszy wynik z bilansem 10 648 numerów, przejęli od konkurencji 11 278 numerów, a oddali 630.

III kwartał 2017 roku to podobny bilans 10 498 numerów na plusie, przyjęli 11 832 numery i po raz pierwszy oddali więcej niż tysiąc.

I w końcu IV kwartał 2017 roku to bilans na plus 9 184 numerów, przyjęli 10 751 numery, a oddali 1 567.

O co więc chodzi z tym Premium Mobile? Cóż, ofertę mają bardzo dobrą i to zarówno jeśli chodzi o ceny pakietów, jak i zawartość. Już za 16,70 zł miesięcznie można korzystać z nielimitowanych rozmów komórkowych i wiadomości SMS. Konkretna paczka danych 10 GB dostępna jest już za 19,90 zł, a pełen no limit na rozmowy i wiadomości SMS/MMS z paczką danych 20 GB kosztuje tylko 5 zł drożej, kolejne 5 zł daje nam już 30 GB transferu danych.

Co jeszcze przemawia za tym, że u nich może być naprawdę fajnie? Umowa na czas nieokreślony, jeśli byłyby jakieś problemy z obsługą klienta czy zasięgami (działają na nadajnikach Plusa), w którymś z kwartałów dałoby się zauważyć jakąś wzmożoną migrację do innych operatorów, a patrząc na cały zaszły rok, nic takiego nie miało miejsca, co więcej kontynuują dobrą passę i w tym roku.

Photo: AntonioGuillem/Depositphotos.