34

Poważna awaria w SuperHost.pl. Dlaczego firmy hostingowe nie mają odpowiednich zabezpieczeń?

Dziś w godzinach porannych miała miejsce poważna awaria na łączach serwisu hostingowego SuperHost.pl. Na tę chwilę sam serwis nie działa jak i wszystkich klientów korzystających z usług tej firmy. Jedyny kontakt z użytkownikami jest poprzez profil na Facebooku. Fakt, dość lakonicznego komunikatu, może świadczyć, iż firma korzystała tylko z jednego łącza. Uprzejmie informujemy, że nastąpiła […]

Dziś w godzinach porannych miała miejsce poważna awaria na łączach serwisu hostingowego SuperHost.pl. Na tę chwilę sam serwis nie działa jak i wszystkich klientów korzystających z usług tej firmy. Jedyny kontakt z użytkownikami jest poprzez profil na Facebooku.

Fakt, dość lakonicznego komunikatu, może świadczyć, iż firma korzystała tylko z jednego łącza.

Uprzejmie informujemy, że nastąpiła awaria łącz naszego operatora. W tej chwili nie jesteśmy w stanie określić terminu naprawy usterki. Za utrudnienia, bardzo przepraszamy.

W komentarzach rozżaleni klienci pytają o szczegóły awarii i termin usunięcia. Jedna z internetowych firm wrocławskich informuje o przecięciu światłowodu NASK do Wrocławia. Termin usunięcia awarii do 8h?

Tak naprawdę, jeśli strony podpięte pod ten hosting nie będą działały przez cały dzień, może oznaczać spore straty dla wielu klientów. Dlaczego więc takie firmy nie dysponują planem awaryjnym w takich sytuacjach? Umową z innym dostawcą, awaryjnym łączem? Co więcej jak czytamy na profilu SuperHost.pl to już druga awaria w tym miesiącu. Jak dla mnie, to byłby koniec współpracy z takim dostawcą.