orange logo
2

Orange pochwalił się wynikami za III kwartał 2018 r., bo ma się czym chwalić

Kiedy większość ważnych wskaźników zapala się na zielono, można uznawać zakończony kwartał za udany. Do takiego można zaliczyć III kwartał 2018 roku w Orange.

To najlepszy kwartał w tym roku, jeśli chodzi o przyrosty klientów w usługach mobilnych – przybyło ich aż 130 tysięcy, i to są wzrosty zarówno w usługach abonamentowych – 63 tysiące, jak i w ofertach na kartę – 67 tysięcy. Widać już wyraźnie, że ten segment stał się już stabilny i nie zaburza go już zamieszanie związane z obowiązkową rejestracją kart SIM. Wzrosty czy spadki w tym segmencie pokazują już rzeczywiste nastroje klientów.

Łącznie na koniec III kwartału 2018 roku, Orange ma 14,6 mln kart SIM, z tego 9,8 w ofertach abonamentowych (wzrost 2% w porównaniu z analogicznym kwartałem roku ubiegłego) i 4,7 w ofertach na kartę (wzrost 1,4%).

Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska:

Konwergencja cieszy się dużą popularnością wśród klientów i wspiera wyniki finansowe firmy. Orange Światłowód umacnia się na rynku: w ciągu roku liczba klientów korzystających z tej usługi wzrosła o 84%. Dziś w zasięgu światłowodu mamy już blisko 3,2 mln domów, firm i mieszkań. Pod koniec sierpnia wprowadziliśmy do oferty internet światłowodowy o prędkości 1 Gb/s, jako pierwsi w Polsce na tak szeroką skalę, w przystępnej cenie, wraz ze Smart WiFi. Jeśli chodzi o ofertę mobilną, liczba klientów zwiększyła się o 130 tys. i był to najlepszy kwartał w tym roku. Cieszymy się też, że klienci chętnie korzystają z naszego sklepu z telefonami bez umowy, który uruchomiliśmy pod koniec lipca. Łączy on elastyczność z najlepszymi cenami na rynku, i widzimy, że klienci to doceniają. To wszystko przekłada się na solidne wyniki firmy, z dobrą perspektywą na przyszłość.

Orange raport iii kwartał

Nie słabnie popularność usług konwergentnych, czyli sprzedaż usług w pakietach Orange Love, w których klienci mogą dobrać sobie dwie lub więcej usług – tutaj przybyło Orange 41 tysięcy klientów (wzrost o 25% rok do roku), z czego w Orange TV przybyło 21 tysięcy klientów (łącznie osiągając poziom 921 tysięcy) i 38 tysięcy klientów więcej wybrało światłowody w Orange (łącznie 324 tysiące), co było wzrostem aż o 84% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Ten wskaźnik pokazuje, że rzeczywiście przyspieszyli z rozbudową światłowodów i jak duże jest na nie zapotrzebowanie wśród klientów w Polsce.

Jeśli interesuje Was szczegółowy raport, a w szczególności wskaźniki finansowe, to zapraszam do kącika raportowania inwestorom Orange.

Źródło: Orange.