Brand24 to jeden z naszych czołowych produktów eksportowych, jeśli chodzi o startupy. Przedstawiać ich i opisywać po raz kolejny do czego służy usługa, chyba raczej na Antyweb nie muszę. Przejdę więc od razu do sedna. Dziś użytkownicy Brand24 dostali nową wersję systemu. Jest to ponoć największa aktualizacji w historii B24, Zmian jest tak dużo, że […]

Brand24 to jeden z naszych czołowych produktów eksportowych, jeśli chodzi o startupy. Przedstawiać ich i opisywać po raz kolejny do czego służy usługa, chyba raczej na Antyweb nie muszę. Przejdę więc od razu do sedna.

Dziś użytkownicy Brand24 dostali nową wersję systemu. Jest to ponoć największa aktualizacji w historii B24, Zmian jest tak dużo, że nie zdążyłem ich jeszcze wszystkich dokładnie przetestować, ale opiszę wam, co się zmieniło.

Nowy wygląd

antyweb - Brand24 - Panel

Jest lepiej, jeśli chodzi o interfejs użytkownika, jest nowy bardziej czytelny pasek nawigacji po lewej stronie, rozwijane i bardziej czytelne menu z listą opcji.

Nowe Interakcje

Dodano informacje o ilości polubień i liczbie komentarzy – widoczne są teraz na liście z wynikami, pod każdą z pozycji listy. Bardzo dobry pomysł pokazując czy dana opinia, którą znaleźliśmy będzie „słyszalna” w internecie i czy jest na nią jakaś reakcja ludzi. Dodano też informacje o popularności witryny, z której pochodzą wyniki. Do tego wszystkiego dla stron www podawana jest przybliżona liczba wizyt przez co możemy też oszacować wartość danego źródła

Filtry

Bardzo ciekawą nową zabawką jest też możliwość filtrowania wyników oraz regulacji filtra spamu. Dzięki temu możemy skupić się tylko na wartościowych wpisach i przeglądać je pod kontem negatywnych bądź pozytywnych opinii osobno. Niestety tak zwany „sentyment” działa trochę słabiej jeśli chodzi o media, bo wystarczy, że tekst będzie negatywny to system wyłapuje jego cytowanie jako wzmiankę negatywną. No ale przy mediach, to osobna para kaloszy, dla klientów z poza mediów problem ten nie będzie występował. Filtrować możemy też listę poprzez takie wskaźnik jak liczba lajków, komentarzy itp.

Influencer Score i najbardziej interaktywne wpisy

antyweb - Brand24 - Panel-1

Dobry pomysł na pokazanie w formie wizualnej, jaki wpływ na innych ma dana witryna czy osoba wypowiadająca się na nasz temat. Informacja ta w formie zielonego paska została dodana pod każdym wynikiem na liście.

Kolejną nowością wygląd sekcji analiza, które moim zdaniem jest centrum informacji o marce. Na jednym ekranie mamy bowiem wszystkie kluczowe informacje o obserwowanej firmie/osobie.

Zmian jest tak naprawdę dużo więcej, dlatego zachęcam do przejrzenia prezentacji jaką z okazji nowej wersji przygotował Michał razem z zespołem.

Jest też screencast z którego możemy dowiedzieć się wszystkiego o największej aktualizacji B24:

Cieszę się, że B24 się rozwija i nadal mają dużo zapału, jeśli chodzi o rozwijanie tego już nie tak młodego projektu. Trzymam kciuki za kolejnych 100 klientów zagranicznych, o których Michał na pewno poinformuje nas w osobnych wpisach na Facebooku :)