11

Nauko.pl uprości pracę nauczycielom

Nauko.pl to nie serwis społecznościowy (ufff), lecz narzędzie dla nauczycieli i pedagogów. Dzięki niemu każdy nauczyciel będzie mógł zoptymalizować czas jaki spędza nad przygotowaniem lekcji oraz co ważniejsze przygotowaniem kartkówek, klasówek, sprawdzianów itp. Podstawą serwisu będą zadania dodawane przez nauczycieli. Zadania będą przydzielane do etapu edukacji oraz przedmiotu nauk,i dzięki czemu w szybki i łatwy […]

Nauko.pl to nie serwis społecznościowy (ufff), lecz narzędzie dla nauczycieli i pedagogów. Dzięki niemu każdy nauczyciel będzie mógł zoptymalizować czas jaki spędza nad przygotowaniem lekcji oraz co ważniejsze przygotowaniem kartkówek, klasówek, sprawdzianów itp.

Podstawą serwisu będą zadania dodawane przez nauczycieli. Zadania będą przydzielane do etapu edukacji oraz przedmiotu nauk,i dzięki czemu w szybki i łatwy sposób inny nauczyciel będzie mógł podejrzeć i zaplanować własne zajęcia czy też sprawdzian (inspirując się zadaniami jakie do serwisu dodali inni pedagodzy). System jak rozumiem będzie pomagał wybrać interesujące nauczyciela materiały i zbuduje z nich zestaw pytań czy też zagadnień gotowy do wydrukowania.

Jeśli chodzi o część wizualną serwisu oraz nawigację to też chyba nie można się za wiele czepiać. Serwis wygląda dość przejrzyście, główne funkcje serwisu nie są ukryte czy też trudno dostępne. Jedyne co moim zdaniem należało by poprawić to uszczegółowienie etapów edukacji. Szkoła podstawowa to za szeroki zakres materiału i przydał by się dodatkowy podział na klasy lub jasne oznaczenie, że konkretne pytania pochodzą z szkoły podstawowej klasy I do III.

W serwisie jest obecnie ponad 461 pytań – także praca domowa przez autorów strony została odrobiona i nie wypuścili do internetu pustej strony. Jeśli Nauko.pl powiększy swoją bazę pytań i zadań to może być to też świetne miejsce dla uczniów którzy chcą powtórzyć materiał lub przygotować się do potencjalnego sprawdzianu.

Autorom serwisu życzę oczywiście powodzenia. Zrobili ciekawy produkt, który powinien trafiać w potrzeby grona nauczycielskiego.