1

Motorola, nowy produkt i digg.

Nowy telefon (nie wiem czy to można nazwać jeszcze telefonem?) motoroli o nazwie Moto Q 9H wygląda naprawdę imponująco. Zawsze chciałem mieć przenośne urządzenie, które zapewniało by mi dostęp do multimediów i Internetu. Wygląda na to, że jest to kolejna maszynka której będzie można się dokładniej przyjrzeć. Nie chcę jednak pisać o telefonie ale o […]

Nowy telefon (nie wiem czy to można nazwać jeszcze telefonem?) motoroli o nazwie Moto Q 9H wygląda naprawdę imponująco. Zawsze chciałem mieć przenośne urządzenie, które zapewniało by mi dostęp do multimediów i Internetu. Wygląda na to, że jest to kolejna maszynka której będzie można się dokładniej przyjrzeć.

Nie chcę jednak pisać o telefonie ale o jego sposobie promowania. Na stronie tego właśnie produktu pojawił się odnośnik do dwóch popularnych serwisów społecznościowych czyli do delicji i digg-a.


Skuteczna promocja nowego produktu?

Jak widać po ilości głosów oddanych na digg – strona produktu trafiła na pierwszą stronę digga czyli jak niektórzy zakładają dzięki temu odwiedziło ją ok. 10 tysięcy osób.

Ciekawe czy jest to tylko jednorazowy „manewr” czy też firma motorola ma zamiar kontynuować tego typu praktykę?