7

Moto 360 Sport oficjalnie w Polsce [prasówka]

Do Polski oficjalnie trafia sportowa wersja smartwatcha Moto 360 produkowanego przez Lenovo (Motorolę). Zegarek wyróżnia się nowym designem i modułem GPS.

Moto 360 Sport w Polsce

 

Moto 360 Sport jest adresowany przede wszystkim do użytkowników uprawiających sport. Smartwatch posiada wbudowany moduł GPS, który współpracuje z aplikacją Moto Body. Czyni to gadżet bardziej autonomicznym. Zmieniła się też stylistyka urządzenia – bardziej minimalistyczna konstrukcja została wykonana z silikonu. Zastosowano tutaj hybrydowy wyświetlacz o średnicy 35 milimetrów i rozdzielczości 263 ppi chroniony przez odporne na uszkodzenia i zarysowania szkło Corning Gorilla Glass. Pod pozostałymi względami nowe Moto 360 Sport nie różni się od innych inteligentnych zegarków. Cenę smartwatcha ustalono na 1399 zł.

Microsoft zamyka studio Lionhead i anuluje Fable Legends

Fable Legends, jeden z mocniej promowanych przez Microsoft exclusive’ów na Xboksa One oraz Windows 10 nie ukaże się. Firma właśnie ogłosiła skasowanie projektu. Jednocześnie zamknięte zostają dwa studia: Lionhead oraz PressPlay. Powodem ma być potrzeba skupiania się na markach, które najbardziej ekscytują graczy. Fable Legends najwyraźniej taką nie było. Gra wydawała się już niemal gotowa – premierę początkowo planowano na jesieeń ubiegłego roku. Finalnie przełożono ją na połowę obecnego. Przez cały ten czas trwały zamknięte betatesty – produkt był grywalny i niemal ukończony.

W Google Docs można zapisywać do EPUB

Google wprowadza drobną, ale bardzo przydatną zmianę w swoim pakiecie biurowym. Od teraz użytkownicy będą mieli możliwość zapisywania dokumentów w formacie EPUB. Jest to typ pliku przeznaczony przede wszystkim z myślą o czytnikach ebooków. Aby skorzystać z tego rozwiązania, wystarczy wejść w menu „plik”, wybrać pozycję „pobierz jako”, a tam wskazać na .EPUB.

Dropbox ma 500 mln użytkowników

Dropbox świętuje, bo właśnie stuknęło mu pół miliarda użytkowników. Od początku istnienia platformy stworzyli oni między sobą w sumie 3,3 mld połączeń na potrzeby dzielenia się plikami. Tylko w ubiegłym roku zanotowano pod tym względem aż 51-procentowy wzrost. Firma chwali się też, że ich platforma jest w dużej mierze wykorzystywana przez twórców wideo, dziennikarzy oraz inne firmy.