Felietony

Morderczy wzrok kasjerki czy zakupy bez kolejki...

Grzegorz Marczak
Morderczy wzrok kasjerki czy zakupy bez kolejki...
17

Z małym poślizgiem (za który przepraszam) mam dla was wyniki konkursu w którym wymyślaliśmy hasło na koszulki firmowe wellcommerce.pl. Zgłoszeń do konkursu mieliśmy bardzo dużo i dlatego sporo zeszło się zanim w końcu wybraliśmy zwycięskie hasło. Każdemu podobało się coś innego, ale w końcu usta...

Z małym poślizgiem (za który przepraszam) mam dla was wyniki konkursu w którym wymyślaliśmy hasło na koszulki firmowe wellcommerce.pl. Zgłoszeń do konkursu mieliśmy bardzo dużo i dlatego sporo zeszło się zanim w końcu wybraliśmy zwycięskie hasło. Każdemu podobało się coś innego, ale w końcu ustaliliśmy. Hasłem które wygrywa jak nie trudno się domyślić (czytając tytuł tej notki) jest "Morderczy wzrok kasjerki czy zakupy bez kolejki. Wybierz Wellcommerce".

Przypomnę, że nagrodą w konkursie jest markowa torba/plecak firmy Lowepro, który zwycięzca wybierze sobie sam w zależności od tego czy zależy mu na torbie na laptopa czy na sprzęt fotograficzny. Sponsorem konkursu była natomiast firma Wellcommerce. Oferuje ona usługę związaną z tworzeniem sklepów internetowych, na własne potrzeby z możliwością pełnej konfiguracji z zintegrowanymi usługami płatności, usługami kurierskim itp.

Zwycięzcy konkursu gratuluję (proszę o kontakt na grzegorz.marczak(at)gmail.com w celu ustalenia szczegółów przekazania nagrody) a wszystkim czytelnikom dziękuję za udział w zabawie.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

e-commercezakupy online