Felietony

Microsoft nie odpuszcza - kolejna kampania antygmailowa

Grzegorz Ułan
Microsoft nie odpuszcza - kolejna kampania antygmailowa
24

Przyznam, że to już zaczyna być nudne, zwłaszcza w kontekście tego, że Google nigdy nie ukrywało tego faktu, że wyświetla nam w swoich darmowych usługach reklamy tekstowe dopasowane do poszukiwanych przez nas informacji czy wyświetlanych wiadomości na Gmailu. Wszyscy to wiedzą od początku i przyję...


Przyznam, że to już zaczyna być nudne, zwłaszcza w kontekście tego, że Google nigdy nie ukrywało tego faktu, że wyświetla nam w swoich darmowych usługach reklamy tekstowe dopasowane do poszukiwanych przez nas informacji czy wyświetlanych wiadomości na Gmailu. Wszyscy to wiedzą od początku i przyjęli ze zrozumieniem. Wszyscy też wiedzą, że nie siedzi tam żadna Pani Krysia, która z żywym zainteresowaniem czyta nasze wiadomości, a robi to zwykły algorytm.

Co najciekawsze, użytkownicy właśnie dlatego chętniej wybierali Gmaila z reklamami tekstowymi, porzucając na jego rzecz Hotmaila, który to odkąd pamiętam był istną choinką reklamową. To była też główna przyczyna porzucenia przeze mnie kiedyś tego webmaila. Teraz mamy Outlooka, pozbawionego wprawdzie reklam, ale czy to nie za późno na walkę o utraconych użytkowników, przyzwyczajonych już do innej usługi i w to takiej formie?


http://youtu.be/iI1ominSL_c


http://youtu.be/63u-RG-31B0

Źródło.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

GoogleMicrosoftoutlookGmail