13

Microsoft Bing atakuje kolejnym spotami reklamowymi (tym razem dobrym)

Pojawiły się dwa nowe odsłony Bing.com czyli nowej wyszukiwarki Microsoftu. Pierwsza reklama Bing mnie nie zachwyciła, może była za długa, może było za dużo informacji w jednym spocie. Nie wiem. Dwie nowe produkcje są moim zdaniem o wiele lepsze. Pokazują w dość ciekawy sposób jak bardzo nieużyteczne są wyniki wyszukiwania bazujące na słowach kluczowych i […]

Pojawiły się dwa nowe odsłony Bing.com czyli nowej wyszukiwarki Microsoftu. Pierwsza reklama Bing mnie nie zachwyciła, może była za długa, może było za dużo informacji w jednym spocie. Nie wiem.

Dwie nowe produkcje są moim zdaniem o wiele lepsze. Pokazują w dość ciekawy sposób jak bardzo nieużyteczne są wyniki wyszukiwania bazujące na słowach kluczowych i jak dużo informacji musimy przefiltrować zanim trafimy na to czego naprawdę szukamy. W spotach tych Bing ma być rozwiązaniem tego problemu ponieważ nie jest to tylko wyszukiwarka ale również system który pozwoli nam podejmować decyzje.




Oczywiście można dyskutować czy Bing jest czy też będzie tak doskonały, iż nie zaleje nas potokiem niepotrzebnych wyników. Bardziej w tych reklama podoba mi się, że Microsoft sprzedaje nam wizję nowego lepszego sposobu na szukanie informacji punktując jednocześnie niedoskonałość obecnego podejścia, którą to wszyscy codziennie odczuwamy.

Semantyka i rozumienie naturalnego języka to technologie, które w przyszłości na pewno zmienią sposób szukania informacji. Microsoft mówi nam (nie wprost) że marka jaką buduje już teraz z nich korzysta.