3

Mam dla Państwa ciekawy wywiad – no taaak

Ile można? Kasuję te informacje prasowe agencji 4 publicity jedną za drugą ale oni są nieugięci (co trzeba docenić i doceniam). Złapali kontrakt na firmę X (z premedytacją nie podam nazwy bo nie chcę wyręczać) i teraz co kilka dni mam na mailu wspaniałe doniesienia o tej spółce. Nie jest to w sumie problem bo […]

Ile można? Kasuję te informacje prasowe agencji 4 publicity jedną za drugą ale oni są nieugięci (co trzeba docenić i doceniam). Złapali kontrakt na firmę X (z premedytacją nie podam nazwy bo nie chcę wyręczać) i teraz co kilka dni mam na mailu wspaniałe doniesienia o tej spółce. Nie jest to w sumie problem bo kasuje się szybko. Dziś jednak agencji PR udało się mnie zaskoczyć bo dawno czegoś takiego nie widziałem.




Od czasu do czasu PR-owyc przygotowują teksty wywiady czy raporty aby bardziej merytorycznie podejść do zagadnienia i danej firmy jaką mają zamiar promować. Niektóre z takich opracowań są nawet ciekawe więc przeważnie czytam. Dziś dostałem od 4 publicity informacje i tutaj zacytuję:

„dysponuję ciekawym wywiadem na temat rynku IT w kontekście budowania sieci sprzedaży pośredniej”

no więc myślę sobie zajrzę do środka, zagląda a tam (tylko nagłówki z pytań wywiadu bo nie będę jak już wspomniałem nikogo wyręczał)

Jak długo działa X Sp. z o.o.?
Jaki był rok 2011 dla X w Polsce?
Jakie zatem są plany biznesowe na 2012 rok?
Jaka jest pozycja X na światowym rynku dostawców rozwiązań telekomunikacyjnych?

co by nie było monotonie jest jeszcze pytanie do gościa

Co skłoniło Państwa do podjęcia współpracy z X?
Jakie są plany Y jako dystrybutora firmy X?

Rynek dogłębnie zbadany, tematyka IT wyczerpana do granic możliwości – właściwie wiem wszystko. Dziękuję