11

LuxLux.pl – luksusowa tandeta ?

Serwis o2.pl uruchamia serwis dla zamożnych luxlux.pl. Mantra serwisu to „drogie życie jest jak narkotyk”. Od strony pomysłu myślę że nie ma się czego wstydzić. W polskim Internecie brakuje miejsc w których w przeciwieństwie do allegro nie walczy się o jak najniższą cenę ale wręcz przeciwnie docenia się rzeczy luksusowe. W każdym z nas jest […]

Serwis o2.pl uruchamia serwis dla zamożnych luxlux.pl. Mantra serwisu to „drogie życie jest jak narkotyk”. Od strony pomysłu myślę że nie ma się czego wstydzić. W polskim Internecie brakuje miejsc w których w przeciwieństwie do allegro nie walczy się o jak najniższą cenę ale wręcz przeciwnie docenia się rzeczy luksusowe.

W każdym z nas jest kawałek snoba – każdy lubi kupić sobie czasami coś niepotrzebnego co jednak sprawia kupującemu niesamowitą satysfakcje. Nie ma w tym nic złego i jest to wręcz sprawa naturalna. Do tej pory nie było w Internecie polskim miejsca gdzie można było by spełniać swoje snobistyczne zachcianki.

Serwis o2.pl z swoim luxlux.pl pretenduje do miana serwisu dla lepiej uposażonych młodych ludzi. Ale… jest tylko jedno ale.

Raczej rzadko wypowiadam się na temat grafiki i wykonania stron bo nie jestem w tym zakresie fachowcem. Jednak to co zrobili panowie z o2.pl przekracza granice każdego gustu (niestety ktoś uznał iż www.smog.pl to wzór dla portalu luxlux.pl – i to moim zdaniem duża pomyłka)

Na stronie zrobiony jest chyba konkurs pod nazwą „ile obrazków da się tu wcisnąć”. Nie mówiąc o elementarnym braku gustu – autorzy z o2.pl postanowił opisywane dobra luksusowe wepchnąć na siłę na jedna biedną stronę internetową. Podział opisywanych rzeczy na kategorie jest praktycznie niewidoczny.

Brak jest jakiejkolwiek informacji o tym dla kogo jest ta strona, o czym jest ta strona, kto jest autorem strony. Rozumie iż o2 jest znanym portalem ale trzeba włożyć trochę wysiłku w swoje nowe dzieła i zatrudnić copywritera.

Mamy też możliwość zarejestrowania się w serwisie – pytanie tylko po co ? – autorzy nie mieli czasu na napisanie podstawowych informacji o serwisie. Mieli za to czas na wywiady w których zapowiadają iż reklama na tej stronie będzie o 40% droższa od reklamy w innych miejscach na o2.pl

Jeszcze jedna uwaga na koniec – jeśli robi się luksusowy serwis to trzeba też go moderować. Wątpię aby ktoś po przeczytaniu komentarzy do niektórych rzeczy czy opisów miał jeszcze ochotę na ponowne odwiedziny tego serwisu.

Luxlux.pl jest dowodem na to, że o2.pl powinno zapłacić za zrobienie następnego serwisu zewnętrznej firmie. Bo jeśli serwis ten jest robiony własnymi siłami to jest to zły kierunek rozwoju.