8

Już wkrótce „abonament” na sprzęty Lenovo trafi do Polski!

lenovo
Rozpoczęta w zeszłym roku tranformacja Lenovo trwa. I jedna z jej fal dotrze niebawem do Polski — już w przyszłym roku firma zaoferuje swoje urządzenia w formie usługi!

Transformacja Lenovo trwa w najlepsze. Zeszłej wiosny firma przedstawiła systemy ThinkSystem oraz ThinkAgile. We wrześniu tego roku nadszedł czas na kolejną jej fazę. Podczas imprezy Lenovo Transform 2.0. odbywającej się w Nowym Jorku firma udowodniła, że nie planuje zwalniać tempa. Nowe partnerstwa, nowe linie produktów i — co najważniejsze — zupełnie nowe rozwiązania. Dla domu, dla biznesu, dla wszystkich — bo prawdą jest, że w ich portfolio każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie. Oprócz przedstawienia światu ThinkShield i nowych partnerów w biznesie, dowiedzieliśmy się też więcej na temat HaaS (Hardware as a Service), czyli sprzedawaniu urządzeń w formie abonamentu. Usługa w Europie Zachodniej jest już dostępna — a w przyszłym roku ma trafić także do Polski!




Lenovo Transform 2.0.

Zobacz tez: Siedziałem na prezentacji i myślałem, że zaraz pokażą mi toster. Lenovo ma w ofercie WSZYSTKO i to bezpieczniejsze niż kiedykolwiek

Hardware as a Service: nowa usługa Lenovo już wkrótce dostępna także w Polsce!

Lenovo stawia na kompleksowe rozwiązania. Wraz ze swoimi partnerami dba o to, aby oferowane przez nich urządzenia i związane z nimi usługi tworzyły spójną całość. Dzięki temu są w stanie nie tylko trafić do dużo szerszego grona odbiorców, ale też zaimplementować swoje rozwiązania w najrozmaitszych branżach. Tym bardziej, że ich produkty — takie jak serwery — mogą skalować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb. A już wkrótce takowe będą także dostępne dla lokalnych klientów w formie usługi opłacanej miesięcznie. Nie znamy jeszcze szczegółów (oferta dla naszego rynku jest wciąż w przygotowaniu), ale mówi się, że na start obejmie m.in. macierze flashowe i low-endowe serwery. Podobno wszystko miałoby odbywać się w cyklu trzyletnim.

Zapowiada się interesująco. Choć to rozwiązanie kierowane głównie do mniejszych i większych biznesów, doskonale pokazuje dynamikę zmian i to, jak firmy technologiczne muszą dostosowywać swoje oferty, by nadążyć za wszystkim co dzieje się dookoła.