11

Kolejne informacje od Sony – polska strona niestety nieaktualna

Rozumiem, że przy ponad 70 milionach użytkowników, nasze 300 tysięcy (szacunki) nie jest może tak znaczącą grupą ale wydaje mi się, że w sytuacji poważnego kryzysu Sony powinno zadbać o to aby komunikacja na temat obecnej sytuacji docierała wszędzie gdzie tylko są klienci firmy i jej usług związanych z Playstation. Od momentu pojawienia się oficjalnej […]

Rozumiem, że przy ponad 70 milionach użytkowników, nasze 300 tysięcy (szacunki) nie jest może tak znaczącą grupą ale wydaje mi się, że w sytuacji poważnego kryzysu Sony powinno zadbać o to aby komunikacja na temat obecnej sytuacji docierała wszędzie gdzie tylko są klienci firmy i jej usług związanych z Playstation.

Od momentu pojawienia się oficjalnej informacji o włamaniu do sieci PSN na zagranicznym blogu PSN pojawiły się już dwie dodatkowe informacje. Jedna z nich to krótki komentarz tłumaczący dlaczego Sony powiadomiło klientów o utracie danych i włamaniu tak późno (ale też pojawił się link do FAQ na temat całego „kryzysu”).

Druga informacja jakiej nie znajdziemy na Polskiej stronie Playstation to mini Q&A z najczęściej pojawiającymi się pytaniami dotyczącymi zakresu danych jakie zostały wykradzione, szyfrowania tych danych itp. Nie są to oczywiście informacje przełomowe ale moim zdaniem powinny natychmiast ukazać się również w języku Polskim.

Nie wiem jak wygląda w chwili obecnej dystrybucja ponad 70 milionów maili z informacją jaką wysłało Sony do klientów, ale do wczoraj żaden z moich znajomych którzy korzystają z tej konsoli i konta sieciowego nie dostał jeszcze powiadomienia. O cały sytuacji dowiedzieli się więc z mediów.