35

Jaki ten Alior Bank jest wspaniały..na Youtube

To się nazywa prawdziwy marketing szeptany. Żeby było wiadomo o czym mówię należy odwiedzić kanał banku na Youtube i poczytać niektóre „jakże oryginalne” opinie. Alior Bank na Youtube wrzucił tylko swoje spoty reklamowe – jest ich tam raptem aż 4 ale za to doczekały się już 122 komentarzy a filmy były obejrzane blisko 50 tysięcy […]

To się nazywa prawdziwy marketing szeptany. Żeby było wiadomo o czym mówię należy odwiedzić kanał banku na Youtube i poczytać niektóre „jakże oryginalne” opinie.

Alior Bank na Youtube wrzucił tylko swoje spoty reklamowe – jest ich tam raptem aż 4 ale za to doczekały się już 122 komentarzy a filmy były obejrzane blisko 50 tysięcy razy. Co jest takiego zabawnego w komentarzach? – przytoczę kilka z nich aby sytuacja była całkiem jasna (przypomnę, że są to komentarze do reklamówek – pisownia oryginalna)

Tak oto pisze o Banku przeciętny polski użytkownik Youtube:

w końcu dziś mogłem otworzyć konto mówię w końcu i cieszę się że będę waszym klientem

Inny Youtubowiec wyciąga wnioski ze spotów reklamowych

Ze spotow i materialow prasowych mozna wywnioskowac, ze podejscie do klienta bedzie inne niz w dotychczas istniejacych bankach. Jak to bedzie w rzeczywistosci – sam mam zamiar sie o tym przekonac. Tak czy inaczej, powodzenia!

I jeszcze jeden konsument z nadziejami

Bank na pewno wyróżni się na rynku !

I strategicznie niezrozumiały ale nadal pochlebny !

Kapitałem pośród 10 największych, ambicjami i wykonaniem jedyny taki bank w Polsce! Jak tylko otworzą oddział w Kielcach jadę założyć konto ;)

Wszyscy narzekają na młodzież, że jest taka rozrywkowo i na Youtube ogląda tylko głupawe filmiki a tu proszę nie dość, że grupa śledzi reklamy bankowe, to jeszcze potrafi wyciągać z nich wnioski i napisać pochlebny komentarz.

Zupełnie na poważnie panowie i panie z agencji marketingowych (a może to sam marketing banku?) straszeni to kuje w oczy i jest za proste. Rozumiem, że marketing szeptany jest teraz na czasie ale jeśli już coś robić to z większą finezją. Czy naprawdę ktoś uwierzy, że użytkownik Youtube ogląda reklamy banku w tym serwisie i zachwyca się jego usługami i podejściem do klienta? Chciało by się powiedzieć takie rzeczy to tylko w erze .

Maciek Budzich (mediafun) wspominał, że następna Tuba będzie właśnie o marketingu szeptanym – myślę, że przykładów na to jak go nie robić będzie bardzo dużo.

Ps. Informacja o super oryginalnych komentarzach Allor Bank znaleziona na Flakerze (wrzucił Artur Kurasiński)