5

Jak zamienić ruch na stronie na pieniądze?

Ekipa SprawnyMarketing.pl organizuje bardzo ciekawe szkolenie, którego tematem przewodnim będzie Growth Hacking, czyli mówiąc po polsku „zarządzanie wzrostem”. Jeśli prowadzicie swój własny biznes w sieci, wiecie jak wiele czynników ma wpływ na jakość podejmowanych przez Was działań. Znaczenie ma: każdy źle lub dobrze opisany tag, zagadnienia z zakresu użyteczności oraz funkcjonalność waszego serwisu, prędkość ładowania […]

Ekipa SprawnyMarketing.pl organizuje bardzo ciekawe szkolenie, którego tematem przewodnim będzie Growth Hacking, czyli mówiąc po polsku „zarządzanie wzrostem”.

Jeśli prowadzicie swój własny biznes w sieci, wiecie jak wiele czynników ma wpływ na jakość podejmowanych przez Was działań. Znaczenie ma: każdy źle lub dobrze opisany tag, zagadnienia z zakresu użyteczności oraz funkcjonalność waszego serwisu, prędkość ładowania strony, rozmieszczenie elementów graficznych, wreszcie treść i wygląd banerów reklamowych oraz formy autopromocji. 

Świadomość tego, jakie czynniki w sieci wpływają na nasz biznes i które z nich są najważniejsze, to jedno – jednak umiejętność wykorzystania każdego z tych elementów w prawidłowy sposób, to już prawdziwa sztuka. Sztuka, którą opanował gość zaproszony przez SprawnyMarketing.pl do przeprowadzenia szkolenia w ramach cyklu Search Marketing Week w Warszawie, 25 listopada 2013.

O kim mowa? Chodzi o Neila Patela. Jest to inwestor i jednocześnie konsultant, który doradzał takim firmom jak Microsoft, Amazon, eBay, General Motors, HP. Na jego liście jest także znany Wam zapewne Techcrunch, którego wynik (jeśli chodzi o ruch na stronie) Patel poprawił o 30% w zaledwie 3 miesiące. Neil Patel jest też wymieniany w Stanach Zjednoczonych na liście 100 czołowych przedsiębiorców poniżej 30 roku życia prezydenta Baracka Obamy.

Techniki, które mamy poznać podczas szkolenia, czyli tak zwany Growth Hacking, łączą ze sobą wiedzę z takich dziedzin jak SEO & Link Building, Usability/UX, optymalizacja konwersji, Inbound & Content Marketing, Social Media Marketing, E-commerce oraz Analytics. 

W skrócie: mamy tutaj do czynienia z dość głęboką analizą techniczną, analizą potrzeb i zachowań naszych użytkowników, a celem jest maksymalny wzrost liczy użytkowników i ich zaangażowanie.

Przyznam szczerze, że taka definicja Growth Hacking do mnie przemawia, ponieważ jest to mniej więcej to, co staramy się robić na Antyweb. Moim zdaniem jest to nieodzowna część rozwoju biznesu w internecie. Nie sztuką jest bowiem wydawać pieniądze na promocje i zdobywanie leadów, prawdziwą sztuka jest wykorzystać maksymalnie potencjał, jaki się posiada.

Słowo o samym szkoleniu

Neil Patel: Growth Hacking odbędzie się w Warszawie 25 listopada (czyli już naprawdę niedługo). Szczegóły wraz z możliwością rejestracji znajdziecie na stronie  searchmarketingweek.com.

Szkolenie dedykowane jest dla kadry zarządzającej i właścicieli wszelkich firm (także działających offline), dla których ruch z kanału internet jest niezwykle ważny, właścicieli startupów, osób pracujących w e-marketingu. Podejmowane tutaj zagadnienia i zarazem wiedza, jaką przekaże Neil Patel ma na celu zwiększenie efektywności działań w tych obszarach.

Wybrane fragmenty agendy :

SHOW ME THE MONEY

How to quickly figure out the problem your visitors want to solve… and how to package up a profitable solution for them
The often-overlooked revenue model that guarantees BIG profits month after month after month… and how to integrate it into your business
The 4 business models you can implement right now to see almost instant income online

ANALYZE THIS!

Why a 5-minute glance at your traffic and conversion stats can double, triple or even quadruple your results
The ‘Bounce-Proof’ your site so that your visitors are almost magically glued to your content, unable to click away
How to REALLY understand what people do, look at and click on when they come to your site…

Tekst ten jest wynikiem komercyjnego patronatu medialnego związanego z szkoleniem przeprowadzanym przez SprawnyMarketing.pl