5

Ja się pytam gdzie jest Pinterest? No i Twitter nokautuje Facebooka

Oto serwisy internetowe wspomniane w reklamach podczas przerw Super Bowl. Statystyki dostarczył marketingland.com, który skrupulatnie policzył ile razy i w jakich reklamach były one wspomniane. Jak widać bryluje Twitter, jest też zauważalna pozycja Facebooka. Reszta…no cóż. Pytanie czy jest to jakiś wyznacznik tego kogo duże marki zauważają w internecie? Moim zdaniem nie, ale jest to […]

1

Oto serwisy internetowe wspomniane w reklamach podczas przerw Super Bowl. Statystyki dostarczył marketingland.com, który skrupulatnie policzył ile razy i w jakich reklamach były one wspomniane. Jak widać bryluje Twitter, jest też zauważalna pozycja Facebooka. Reszta…no cóż.

Pytanie czy jest to jakiś wyznacznik tego kogo duże marki zauważają w internecie? Moim zdaniem nie, ale jest to informacja o tym kogo chcą pokazać jako źródło informacji i narzędzie do komunikacji. Żadna z firm nie zaprasza na Piteresta do oglądania jej portfolio. Tylko jedna wspomniała o Youtube. Google plus niestety bez wzmianek.