iphone
3

Apple rozpoczyna program wymiany dla iPhone 6s oraz 6s Plus

Ruszył program wymiany dla użytkowników smartfonów iPhone 6s oraz iPhone 6s plus. Chodzi o urządzenia, które miały problemy z włączaniem.

iPhone 6s i iPhone 6s Plus mają już swoje lata. Ich premiera przypada na wrzesień 2015 roku, czyli w świecie technologii — wieki temu. Mimo wszystko na iOS 13 urządzenia wciąż jeszcze dają sobie nienagannie radę — i mają wierne grono użytkowników na całym świecie. Zwłaszcza, jeśli ci zdecydowali się gdzieś po drodze wymienić baterię, tym samym dbając o to, by telefony działały jak należy — i nie zwalniały z okazji mniejszej pojemności akumulatora. Ale część nowszych modeli iPhone 6s oraz 6s Plus miewa problem z uruchomieniem. Tak, coś poszło nie tak i części urządzeń nie da się włączyć. Apple bierze ten błąd na klatę i startuje z nowym programem wymiany, w ramach którego zadba o smartfony użytkowników którzy napotkali ten problem.

Zobacz też: iPhone SE 2 będzie być może wyglądać jak iPhone 8 mając przy tym moc iPhone’a 11

Program wymiany dla iPhone 6s oraz iPhone 6s plus: które urządzenia są nim objęte?

Jak już wyżej wspomniałem, problemy z włączaniem ma tylko część modeli 6s oraz 6s Plus. Chodzi o słuchawki wyprodukowane między październikiem 2018, a kwietniem 2019 roku — czyli nowe telefony, które w jakiejś części wciąż są jeszcze objęte gwarancją producenta. Warto jednak pamiętać, że Apple oferuje tylko roczną gwarancję, więc nie wszyscy maja tyle szczęścia, by móc liczyć na pomocną dłoń. Ale teraz, kiedy Apple oficjalnie ogłasza ich naprawę — sprawa staje się o wiele prostsza. Jeżeli macie problem z uruchamianiem waszego iPhone 6s lub iPhone 6s Plus — nim spróbujecie szczęścia z serwisem, upewnijcie się, że wasz egzemplarz jest objęty tym programem. Możecie to sprawdzić pod tym linkiem, wpisując numer seryjny urządzenia. Jeżeli nie wiecie gdzie znaleźć numer seryjny waszego iPhone’a, to z pomocą przychodzi oficjalny poradnik Apple, który podpowiada że takowy znajdziecie:

  • Na powierzchni produktu.
  • W aplikacji iTunes, jeśli produkt jest zsynchronizowany z aplikacją iTunes.
  • Na telefonie iPhone, iPadzie, iPodzie touch, iPodzie lub zegarku Apple Watch, wybierając kolejno opcje Ustawienia > Ogólne > To urządzenie.

Zobacz też: [Poradnik] Jak podłączyć pada od PS4 oraz X1 do iPhona lub iPada z iOS 13?

Firma, jak zwykle, zastrzega sobie prawo do naprawy urządzenia wyłącznie w kraju, w którym został zakupiony — wynika to prawdopodobnie z drobnych różnic w podzespołach, które dla serwisów okazują się problematyczne przy naprawie. Jeżeli jednak wasze urządzenie napotkało taki problem i naprawiliście go już na własną rękę, warto skontaktować się z Apple, które oferuje zwrot poniesionych kosztów.

Zobacz też: Nadchodzą nowe AirPodsy inne niż myślicie. Wyczekuję z gotówką w ręce