Obejrzałem tę reklamę i zacząłem przecierać oczy ze zdziwienia. Pies w czapce z GPS-em, aplikacja dzięki której właściciel może mu wydawać komendy głosowe na odległość. Brzmi niedorzecznie. I takie jest – pokazując nieistniejące Connected Dog, Volkswagen zdecydował zareklamować istniejącą aplikację Mijn Volkswagen’ (Mój Volkswagen), dzięki której właściciel samochodu może go kontrolować za pośrednictwem aplikacji w smartfonie (w tym na przykład sprawdzić informacje odnośnie ilości pozostałej benzyny). Nie jestem tylko pewien, czy po ostatnich przygodach marki i naprawdę złym PR-e, takie żartobliwe spoty cokolwiek pomogą.
Więcej z kategorii Wideo:
- Panasonic Lumix S5: bezlusterkowa pełna klatka, która może ostro namieszać na rynku
- Czym jest gimbal? Czym kierować się przy wyborze?
- Pinnacle Studio 24. Nowości w programie do edycji wideo już dostępne!
- iMovie - czy warto z nim rozpocząć zabawę w montaż filmów
- Oto nowy kodek H.266, wręcz idealny do odtwarzania wideo w 4K i 8K