Serwis businessinsider.com przygotował bardzo ciekawe porównanie ile największe firmy internetowe "wyciągają" pieniędzy na unikalnych użytkownikach. Porównanie to przygotowano na bazie danych finansowych z roku 2009 (rozumiem, że chodzi o przychody z internetu) podzielonych przez miesięczną liczbę U...
Serwis businessinsider.com przygotował bardzo ciekawe porównanie ile największe firmy internetowe "wyciągają" pieniędzy na unikalnych użytkownikach. Porównanie to przygotowano na bazie danych finansowych z roku 2009 (rozumiem, że chodzi o przychody z internetu) podzielonych przez miesięczną liczbę UU jakie generują firmy takie jak Google, Yahoo, AOL, Microsoft, Facebook i Twitter.
Nie trudno jest przewidzieć kto w takim zestawieniu wygrywa. Google ma z jednego unikalnego użytkownika ponad 18 dolarów. Drugie miejsce to chyba zaskoczenie - AOL 12 dolarów/UU. Potem mamy Yahoo, Microsoft, Facebooka oraz Twittera z dość zabawnym wynikiem 0,62 USD.
Ciekawe jak takie zestawienie wyglądało by w Polsce gdyby chcieć porównać najmocniejszych graczy (największe serwisy społecznościowe oraz portale)?
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu