12

IAB Update – chyba za późno na update.

IAB to taka tajemnicza organizacja, której skrót można rozwinąć jako związek pracodawców branży internetowej. Niestety o IAB nie słuchać prawie nic a co gorsza od IAB również nic „wychodzi” czyli nie ma ani komentarzy dotyczących wydarzeń w branży, nie ma jasnego planu działania ani jasnych celów do realizacji chociażby w rocznej perspektywie czasu. Co powinno […]


IAB to taka tajemnicza organizacja, której skrót można rozwinąć jako związek pracodawców branży internetowej. Niestety o IAB nie słuchać prawie nic a co gorsza od IAB również nic „wychodzi” czyli nie ma ani komentarzy dotyczących wydarzeń w branży, nie ma jasnego planu działania ani jasnych celów do realizacji chociażby w rocznej perspektywie czasu.

Co powinno robić IAB? możemy przeczytać na stronie internetowej IAB.com.pl

Głównym zadaniem IAB Polska jest popularyzacja i rozwój Internetu jako niezależnego medium oraz istotnego elementu w zestawie mediów wykorzystywanych w komunikacji marketingowej.

Co będzie robić IAB? – nowym pomysłem na to aby zaistnieć czy też przypomnieć o sobie są spotkania kwartalne o nazwie Update na których dojedzie do wymiany opinii między marketerami a reprezentantami branży internetowej.


Stronie IAB przyda sie prawdziwy update

Czytając o spotkaniu Update zastanawiam się czy IAB ma naprawdę jakiś pomysł na swoją egzystencję i czy ma jakiś plan związany ze swoją działalnością. Spotkania to oczywiście dobry pomysł na integrację ludzi z branży – tylko wydaje się, że w chwili obecnej tego typu spotkań mamy aż nadmiar (Aula, Spodek, GrillIT, BarCamp i wiele innych).

Czy IAB dzięki spotkaniom wyjdzie z cienia i zacznie być liczącym się głosem w publicznych dyskusjach na temat internetu ? – Moim zdaniem nie – dopóki nie zobaczy aktywnych działań, publikacji, raportów, konferencji (takich z prawdziwego zdarzenia), integracji i spotkań z przedstawicielami branży internetowej z za oceanu (dobra EU też może być:) ) to IAB nadal będzie bytem bardziej wirtualnym niż tym czym być powinna.

Można by też zadać sobie pytanie czy „branża” potrzebuje IAB biorąc pod uwagę fakt, że istnieje bez jej wsparcia już od dłuższego czasu ?

[poll=17]