78

I’m just not cool enough to be a Mac person – nowa reklama Microsoftu

Microsoft swoją nową reklamą (która premierę będzie miała podczas March Madness basketball) uderza prosto w Apple i to moim zdaniem strzela dość celnie. Reklama pokazuje jaki komputer można kupić poniżej 1,000 USD. Młoda dziewczyn jeździ po sklepach komputerowych w poszukiwaniu 17 calowego laptopa, kiedy wychodzi z sklepu Apple i jedzie do następnego sklepu można usłyszeć […]

Microsoft swoją nową reklamą (która premierę będzie miała podczas March Madness basketball) uderza prosto w Apple i to moim zdaniem strzela dość celnie. Reklama pokazuje jaki komputer można kupić poniżej 1,000 USD. Młoda dziewczyn jeździ po sklepach komputerowych w poszukiwaniu 17 calowego laptopa, kiedy wychodzi z sklepu Apple i jedzie do następnego sklepu można usłyszeć ” “I’m just not cool enough to be a Mac person” – jest to reakcja na ceny komputerów Apple.


<a rel="nofollow" href="http://video.msn.com/?mkt=en-US&#038;playlist=videoByUuids:uuids:0bb6a07c-c829-4562-8375-49e6693810c7&#038;showPlaylist=true&#038;from=shared" target="_new" title="Laptop Hunters $1000 – Lauren Gets an HP Pavilion">Video: Laptop Hunters $1000 – Lauren Gets an HP Pavilion</a>

Wprawdzie zaraz usłyszymy, że Apple to świetny system, dobry sprzęt itp. Umówmy się jednak, że młodzi ludzie szukają komputera do pracy, do pisania, do przeglądania internetu i multimediów – i to przy bardzo ograniczonym budżecie. „Cudowny” system (chociaż Vista naprawdę nie jest taka zła) czy też ładna obudowa mogą być w tych czasach nie wystarczającym argumentem na wydanie 100% więcej na Apple i to właśnie główny punkt kampanii Microsoftu która promuje PC.