5

HP daje rabat na TouchPada obecnym użytkownikom webOS – mistrz pijaru?

Jakiś czas temu HP przejęło Palma, pokładając ogromne nadzieje we flagowym produkcie firmy – webOS. Nic dziwnego zatem, że stara się by TouchPad został jak najlepiej przyjęty przez rynek. To w zasadzie być albo nie być tej inwestycji. Tablet od HP prezentuje się naprawdę ciekawie i myślę, że ma duże szanse. Dodatkowo warto pamiętać, że […]

Jakiś czas temu HP przejęło Palma, pokładając ogromne nadzieje we flagowym produkcie firmy – webOS. Nic dziwnego zatem, że stara się by TouchPad został jak najlepiej przyjęty przez rynek. To w zasadzie być albo nie być tej inwestycji. Tablet od HP prezentuje się naprawdę ciekawie i myślę, że ma duże szanse. Dodatkowo warto pamiętać, że nie samym przyjemnym interfejsem oprogramowanie żyje – a w tym przypadku webOS jest naprawdę niezłym kawałkiem kodu. Mam nadzieję, że śmiałe wizje HP się sprawdzą i pojawi się silny konkurent na tym rynku, co spowoduje że my – konsumenci – będziemy mieli kolejną alternatywę.

TouchPad w wersji WiFi trafi na rynek amerykański pierwszego lipca w cenie 500 dolarów za wersję 16GB i 600 dolarów za 32GB. HP zależy na tym, żeby premiera odbiła się szerokim echem, dlatego przygotowuje się do niej już od dawna – już od miesiąca przyjmuje aplikacje do marketu, obiecał uruchomienie in-app purchase (zakupy wewnątrz aplikacji) wraz z premierą tabletu. Gdyby tego było mało, HP zapowiedziało wdrożenie NFC do swoich urządzeń mobilnych.

Oprócz tego od dawna regularnie na blogu HP webOS Developer Blog pojawiają się przeróżne informacje i ciekawostki na temat tworzenia aplikacji na ten system, np. kilka podpowiedzi odnośnie tworzenia aplikacji na tablety czy też nagrania z konferencji webOS Developer Conference.

Pijarowo HP stoi wśród deweloperów ze swoim systemem wysoko. Jest to spowodowane między innymi takimi akcjami jak zasponsorowanie serwera dla programistów homebrew webOS.

A co teraz? Już teraz, do 31 lipca HP będzie wynagradzać lojalność użytkowników systemu. Każdy, kto dostarczy potwierdzenie zakupu smartfona z webOS (Palm Pre, Pre Plus, Pixi, Pixi Plus), otrzyma rabat 50 dolarów na zakup tabletu – to aż 10% ceny urządzenia. Na obecną chwilę program lojalnościowy obowiązuje jedynie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Tak czy siak, tego typu pomysłami HP buduje zaangażowanie wobec marki webOS i urządzeń na nim bazujących.