Można samemu dreptać i wyrabiać własne ścieżki. Można też zrobić coś wspólnie i osiągnąć cel szybciej będąc bardziej efektywnym. Jeśli natomiast za partnera ma się osobę którą się lubi i się ją dobrze zna to cele osiąga się jeszcze szybciej. Piszę o tym dlatego, że wspólnie z Michałem Samojlikiem stworzyliśmy ideę, którą właśnie przekuwamy w […]

Można samemu dreptać i wyrabiać własne ścieżki. Można też zrobić coś wspólnie i osiągnąć cel szybciej będąc bardziej efektywnym. Jeśli natomiast za partnera ma się osobę którą się lubi i się ją dobrze zna to cele osiąga się jeszcze szybciej.

Piszę o tym dlatego, że wspólnie z Michałem Samojlikiem stworzyliśmy ideę, którą właśnie przekuwamy w czyn. Z Michałem znam się od tak dawna, że właściwie nie pamiętam kiedy się poznaliśmy. Michał jest właścicielem agencji Autentika oraz serwisów Mamstartup.pl i NowyMarketing.pl. Obydwaj prowadzimy podobną działalność w sieci, łącza nas te same zainteresowania związane z przedsiębiorczością i startupami oraz te same wyzwania do których niewątpliwie należy sprzedaż i utrzymywanie naszych małych wydawniczych biznesów.

Wierzymy też w podobne wartości jeśli chodzi o treści w internecie. Wierzę, że w sieci da się zapracować treściami na godną zapłatę bez uciekania się do sztuczek z naciąganymi tytułami, nabijaczami odsłon czy tandetną sensacją. Wierzę w sposób promocji który nie musi drażnić czytelników, w to że jakość potrafi się obronić sama i w to, że rynek coraz bardziej docenia pasje i zaangażowanie autorów i redaktorów takich serwisów jak NowyMarketing czy Antyweb.

Tak więc miło mi ogłosić, że grupa Antyweb jednoczy siły z serwisami Michała tworząc wspólną ofertę reklamową.. W skład grupy wchodzi pięć serwisów czyli Antyweb, MamStartup, Niezgrani, NowyMartketing i AntyApps.

W każdym miesiącu to ponad 600 tysięcy czytelników ale co ważniejsze to szeroka tematycznie oferta i możliwość przeprowadzania różnorodnych akcji związanych z nowymi technologiami. W grupie mamy bowiem serwisy o nowych mediach, marketingu, przedsiębiorczości i startupach, rozrywce cyfrowej i mobilnych aplikacjach.

Wspólna oferta grupy wiąże się też z wspólnym biurem handlowym na które czele stanął Łukasz Getter. Moim i Michała priorytetem będzie natomiast wspieranie Łukasza naszymi pomysłami na niestandardowe i skuteczne akcje reklamowe i marketingowe.

Nasza grupa nie może się oczywiście równać gigantom technologicznych jeśli mówimy o liczbach i statystykach. Mogę natomiast zapewnić, że naszą siłą naszą jest kreowanie opinii, rozpoznawalność i dobre teksty. Wiemy czego nie mamy, wiem czego nie chcemy dotykać i dokładnie znamy nasze mocne strony. Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć coś efektywnego pokazującego, że prawdziwy czytelnik jest ważniejszy niż liczby UU/PV.