7

Google w końcu przemówił ludzkim głosem

Jedną z charakterystycznych zachowań Google, jakie możemy zaobserwować w całej jego historii, to nie udzielać komentarzy na temat swoich usług. Zwykle są one po prostu uruchamiane, a kontakt z użytkownikami ograniczony jest do wpisów blogowych, dedykowanych poszczególnym usługom. Kilka razy występowaliśmy do pracowników polskiego oddziału z prośbą o komentarz w niektórych zdarzeniach czy uruchamianych właśnie […]

Jedną z charakterystycznych zachowań Google, jakie możemy zaobserwować w całej jego historii, to nie udzielać komentarzy na temat swoich usług. Zwykle są one po prostu uruchamiane, a kontakt z użytkownikami ograniczony jest do wpisów blogowych, dedykowanych poszczególnym usługom.

Kilka razy występowaliśmy do pracowników polskiego oddziału z prośbą o komentarz w niektórych zdarzeniach czy uruchamianych właśnie usługach. Owszem, otrzymywaliśmy odpowiedź, jednak bez możliwości powoływania się na nią w naszych wpisach. Z niekłamanym wręcz zaskoczeniem oglądałem więc wypowiedź dyrektora Google Polska, Pana Artura Waliszewskiego, który odpowiadał na pytania Agencji Informacyjnej – Newseria, odnośnie usługi Google Plus. To chyba pierwsza oficjalna jego wypowiedź na temat tejże usługi i co najciekawsze nie znaleźliśmy konta Pana Artura Waliszewskiego w Google Plus.

Nie mniej jednak zapraszam do obejrzenia i wysłuchania, bo to naprawdę rzadki obrazek:).

Polecam fragment odcinania się od dyskusji na temat rywalizacji z Facebookiem.