Jeśli nie należycie do grona 200 tysięcy użytkowników serwisu networkingowego GoldenLine to z pewnością nie wiecie, że ostatnio autorzy pokazali nam trochę statystyk:
Jest nam bardzo miło poinformować Was, że dziś przekroczyliśmy próg 200 000 zarejestrowanych profili.
Postanowiliśmy również uchylić rąbka tajemnicy na temat ruchu na GoldenLine.
W październiku odwiedziło nas około 600 000 unikalnych użytkowników, którzy „wyklikali” 35 milionów odsłon.
Czy to dużo? – jak na serwis tego typu w Polsce to chyba dużo. Zastanawiam się jednak jakie GoldenLine uzyskuje dochody. Z tego co widzę na GL nie ma reklam (lub ja ich nie zauważam), czy zostaje więc tylko oferta rekrutacyjna?
W linkedin mamy konta premium, wprowadzenie ich jednak w takim serwisie jak GL mogło by być trudne bo w mojej opinie polscy internauci nadal niechętnie patrzą na jakiekolwiek opłaty.
Więcej z kategorii Polska:
- Oczyszczacze powietrza Vestfrost w Polsce. Niewygórowane ceny i sterowanie aplikacją
- To był fatalny rok w edukacji. Tylko 5% nauczycieli było przygotowanych do zdalnego nauczania
- Dying Light 2: chaos produkcyjny i CEO "zapatrzony" w CD Projekt - tak wygląda praca w Techland?
- Rząd chce do 2028 roku wymienić 80% liczników energii na inteligentne ze zdalnym odczytem
- Dzień Języka Ojczystego. Oto lista 100 najczęściej popełnianych błędów w polskiej sieci