Ideą stron firmowych, jak do tej pory i jak dla mnie, była promocja marki, strony firmy, ściślejszy kontakt z fanami, klientami. 6 lutego startuje polska sieć reklamowa DartTrax, skupiająca wokół siebie strony firmowe na Facebooku, które będą chciały zamieszczać wpisy reklamowe innych firm.
wpisy o Twojej firmie, wydarzeniu, konkursie pojawiają się razem z pozostałymi treściami na stronach facebooka („tablicach”), przez co nie są odbierane jako reklama

Mylne pojęcie marketingu wirusowego. Nie wiem jakie strony zdecydują się na przystąpienie do tego czegoś, ale według mnie to raczej spowoduje odpływ fanów niż skuteczną promocję.
Nie wiem też, jak to się ma do regulaminu Facebooka, przecież to pominięcie ich systemu reklam. Prawdopodobnie skończy się to tak jak z naszymi porównywarkami cen i Google.
Więcej z kategorii Facebook:
- Facebook Bars, czyli nowa aplikacja firmy do... rapowania?
- Facebook twierdzi, że to, że nas śledzi, jest dla nas dobre
- Awaria Messengera - nie działa wysyłanie wiadomości na komunikatorze
- Kilka dni i po sprawie. Facebook znów będzie udostępniać wiadomości w Australii
- Facebook idzie na wojnę z Australią, i to na całego...