11

eSIM w końcu trafia do oferty T-Mobile! Niestety jest też zła wiadomość

Napiszę od razu tą złą wiadomość - na początek z eSIM w T-Mobile będą mogli skorzystać tylko klienci korporacyjni.

eSIM, czyli elektroniczną kartę SIM w miejsce fizycznego plastiku jako pierwszy wprowadził Orange, jeszcze pod koniec 2018 roku. Pozostali operatorzy kazali do tej pory czekać swoim klientom z niecierpliwością na to wygodne dla wszystkich rozwiązanie.

T-Mobile ogłosił właśnie jego debiut w swojej ofercie, niestety na początek tylko dla klientów korporacyjnych. Ruch ten tłumaczą tym, że w pierwszej kolejności chcą ułatwić dużym firmom proces uruchomienia i przygotowania do użycia znacznej liczby smartfonów wykupywanych u tego operatora.

Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z tej opcji, otrzymają na swoją skrzynkę e-mail wiadomość zawierającą kod QR, po zeskanowaniu którego smartfon sam pobierze z serwera operatora informacje niezbędne do aktywacji eSIM w urządzeniu i rejestracji w sieci. Rozwiązanie to zostanie w T-Mobile zaoferowane na początku odbiorcom korporacyjnym, którzy będą mogli wykorzystać je do masowej aktywacji usług mobilnych w aparatach zakupionych u operatora.

Aby móc skorzystać z eSIM chętne na to rozwiązanie firmy muszą zakupić urządzenia z poniższej listy:

Apple Samsung
iPhone XS Samsung Galaxy S20
iPhone XS Max Samsung Galaxy S20+
iPhone XR Samsung Galaxy S20 Ultra
iPhone 11 Samsung Galaxy Note 20
iPhone 11 Pro Samsung Galaxy Note 20 Ultra
iPhone 11 Pro Max
iPhone SE (2 gen)
iPad Pro 11” (1 gen. 2018)
iPad Pro 11” (2 gen. 2020)
iPad Pro 12,9” (4 gen. 2020)
iPad Pro 12,9” (3 gen. 2018)
iPad Pro 12,9” (2 gen. 2017)
iPad Pro 10,5” (2017)
iPad Air (3 gen. 2019)
iPad (7 gen. 2019)
iPad (6 gen. 2018)
iPad (5 gen. 2017)
iPad mini (5 gen. 2019)

 

Oferta eSIM w najbliższym czasie ma zostać wzbogacona o możliwość korzystania z tego samego numeru na kilku urządzeniach jednocześnie oraz opcję zarządzania wszystkimi „esimami„ z jednego miejsca. Dopiero w kolejnym kroku z eSIM skorzystają mniejsze firmy i klienci indywidualni.

Źródło: T-Mobile.