19

Dziś w tysiącach e-sklepów nie płacimy za przesyłkę! Ruszył Dzień Darmowej Dostawy 2014

To już kolejna edycja Dnia Darmowej Dostawy, w ramach którego klienci kilku tysiącach polskich e-sklepów nie płacą za dostawę zakupów do domu. Tym razem do akcji przyłączyło się ponad 2,5 tysiąca sklepów, wśród których znajdują się przedstawiciele najróżniejszych, nawet bardzo niszowych kategorii. Ubiegłoroczna edycja była rekordowa pod względem biorących w niej udział sklepów. Ich liczba sięgnęła […]

To już kolejna edycja Dnia Darmowej Dostawy, w ramach którego klienci kilku tysiącach polskich e-sklepów nie płacą za dostawę zakupów do domu. Tym razem do akcji przyłączyło się ponad 2,5 tysiąca sklepów, wśród których znajdują się przedstawiciele najróżniejszych, nawet bardzo niszowych kategorii.

Ubiegłoroczna edycja była rekordowa pod względem biorących w niej udział sklepów. Ich liczba sięgnęła 2450. Tym razem jest jeszcze lepiej, bo w Dniu Darmowej Dostawy bierze udział o 100 sprzedawców więcej, co daje łączną liczbę 2550 miejsc, gdzie nie zapłacimy za przesyłkę. Pełną listę znajdziecie na oficjalnej stronie przedsięwzięcia.

Cała akcja trwa od północy do godziny 23:59. Wszystkie zamówienia, które zostaną w tym czasie złożone w biorących w niej udział sklepach są zwolnione z kosztów przesyłki. Oczywiście dotyczy to jedynie przesyłek na terenie Polski, warto o tym pamiętać.

2014-12-02_115145

Dzień Darmowej Dostawy jest inspirowany analogicznym projektem realizowany już od dłuższego czasu w USA. W Polsce cieszy się on coraz większą popularnością i przyciąga liczne grono sprzedawców. Dla sklepów to dodatkowa promocja oraz szansa na wygenerowanie dodatkowej sprzedaży. Organizatorzy chwalą się, że w ubiegłym roku oficjalna strona DDD była odpowiedzialna za ponad 3 mln przejść na strony uczestników. Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i organizator akcji, podsumował edycję 2013 następująco:

To było prawdziwe święto internetowych zakupów. Rekordziści składali po kilkanaście zamówień, co pozwoliło im zaoszczędzić na gwiazdkowych zakupach nawet do 200 zł. Sklepy mogły natomiast promować swoją markę i wykorzystać ten dzień, aby pozyskać nowych lojalnych klientów. Co ważne – akcja DDD połączyła branżę e-commerce, czyli sklepy i firmy działające na rzecz handlu internetowego.

I nie są to słowa rzucane na wiatr, bo w ankietach przeprowadzanych po zakończeniu akcji aż 90 proc. sklepów biorących w niej udział deklarowało zwiększony ruch, a 80 proc. wzrost liczby zamówień. W 30 proc. przypadków był on aż o 100 proc. wyższy niż zazwyczaj. Korzyści są zatem dość oczywiste.

Pełną listę sklepów oraz dodatkowe informacje na temat DDD znajdziecie na oficjalnej stronie dostępnej pod adresem dziendarmowejdostawy.pl. Może to dobra okazja, żeby pomyśleć o prezentach pod choinkę?