Najlepiej przywalić reklamę po całości (najlepiej na stałe ale ostatecznie może być rozwijana), później się będziemy zastanawiać do czego to doprowadzi i czy to w ogóle ma sens. Na razie klient nasz pan a głupi internauta we wszystko kliknie tym bardziej na małym mobilnym ekranie gdzie szansa na rozwinięcie czy przypadkowy klik znacznie rośnie.
Co z tego, że to mobile i że chyba trzeba byłoby przemyśleć trochę te rozwiązania bo nie wszystkie da się powielić z desktopu? Potem się zastanawiamy dlaczego ludzie chcą z mobilnych adbloków korzystać. Nie jestem wrogiem dobrej reklam, ale przeciwnikiem takich agresywnych form mobilnych (dostałem właśnie ofertę reklamową z Agory ale oni nie są pierwsi)
Dlaczego ja takich reklam nie widzę na zagranicznych portalach i w aplikacjach? Czy oni mają gorszych handlowców czy mądrzejszych klientów?
Marce Skoda gratuluję użycia Expand Large Baner – następnym razem proponuję użyć podwójnego Expand Large Baner – przewijanego na dwóch stronach (może ktoś coś takiego wymyśli). Pieniądze pewnie będą dobrze wydane….
Mnie to przeraża…
Więcej z kategorii Moje przemyślenia:
- Dlaczego uważam, że tryb ciemny powinien być wszędzie?
- Reklamy na YouTube vs. segmenty sponsorowane - zwycięzca może być tylko jeden
- E-mail jest z nami już prawie pół wieku. I nie chce umrzeć
- Czy social media sprawiły, że obraziliśmy się na "zwyczajne" życie?
- Okulary AR to taka współczesna telewizja 3D. Czy tak samo skończą?