Jay Adelson (CEO Digga) odpowiadając na pytania businessweek odkrył trochę tajemnic i planów związanych z rozwojem serwisu w roku 2008. Przede wszystkim w artykule zdementowane zostały ostatnie plotki jakoby Digg miał być sprzedany czy też szykował się do przejęcia jakichś innych serwisów internetowych. Co ciekawe nie ma też (na razie) takich planów na rok 2008 […]

Jay Adelson (CEO Digga) odpowiadając na pytania businessweek odkrył trochę tajemnic i planów związanych z rozwojem serwisu w roku 2008.

Przede wszystkim w artykule zdementowane zostały ostatnie plotki jakoby Digg miał być sprzedany czy też szykował się do przejęcia jakichś innych serwisów internetowych. Co ciekawe nie ma też (na razie) takich planów na rok 2008 – to znaczy, że nie są w trakcie żadnego przejęcia czy też zakupów.

W roku 2008 Digg.com zamierza przede wszystkim wprowadzić funkcjonalność o nazwie „story suggest” czyli personalizacja newsów pod preferencje każdego użytkownika. Autorzy Digga słusznie zauważają, że zalew informacji powoduje iż bardzo łatwo jest zgubić coś co mogło by być dla nas interesujące.

Kolejną zapowiedzią jest wprowadzenie alarmów – czyli opcja dzięki której będziemy informowani (na przykład mailem) za każdym razem kiedy na digg.com pojawi się artykuł na wybrany wcześniej przez nas temat.

W roku 2008 ma pojawić się również nowy system oceny użytkowników (działający na podobnych zasadach jak ranking sprzedawców na EBAY) – dzięki temu użytkownicy mają być bardziej „zmotywowani” do aktywnego uczestniczenia w życiu serwisu a za swoją aktywność nagradzani poprzez właśnie system ocen.

Polecam zapoznać się z całym artykułem ponieważ jest tam również wiele ciekawych informacji na temat potencjalnych przejęć przez Digga innych serwisów (na razie nie planują takich działań) itp.

Ciekawe jakie są plany polskiego odpowiednika digga czyli Wykop.pl?