12

Na to czekali wszyscy kibice – w Polsce pojawi się DAZN! Znamy datę i cenę!

Kibice z pewnością wypatrują debiutu usługi, która będzie czymś na wzór Netfliksa - większość dyscyplin i rozgrywek w jednym miejscu, w ramach jednego abonamentu. DAZN ma takie ambicje i wiemy, kiedy będzie w Polce oraz ile będzie kosztować.

Nadejście DAZN do Polski było zapowiadane na wiosnę tego roku, gdy usługa miała stać się dostępna na wielu rynkach wokół globu. Tak się jednak nie stało, dlatego wczorajsza zapowiedź tego ruchu na Twitterze była nie lada niespodzianką – chyba nikt już nie przypuszczał, że spotka nas taki zaszczyt jeszcze w tym roku. Gdyby tego było mało, w odpowiedzi na pytanie @Patryka1425 na Twitterze, DAZN określił datę debiutu w Polsce i cenę miesięcznego abonamentu.

Z rozmachem i z przytupem. Recenzja przedpremierowa serialu „Król”

Data premiery i cena DAZN w Polsce

Dzięki oficjalnej wiadomości wiemy, że DAZN debiutuje w Polsce 1 grudnia i będzie kosztować 7,99 zł miesięcznie. Cena wypada naprawdę atrakcyjnie, ale warto pamiętać, że oferta usługi nie będzie tak obszerna jak w stacjach telewizyjnych, gdzie mnogość i różnorodność dyscyplin jest naprawdę duża.

DAZN skupia się przede wszystkim na walkach bokserskich (Golden Boy Promotions, Matchroom Boxing USA oraz GGG Promotions), o czym mówił John Skipper, Prezes Zarządu Grupy DAZN: Już tej wiosny większość rynków zyska dostęp do platformy DAZN i jej niezrównanej oferty walk bokserskich. Na naszej liście zawodników klasy mistrzowskiej znajdują są najbardziej popularni sportowcy świata. Planujemy z nimi wieloletnią współpracę i idącą za tym organizacje spektakularnych międzynarodowych wydarzeń.

Drogie kina, nie czas umierać. Nowy Bond nie trafi na VOD – to byłaby katastrofa

Oferta DAZN opiera się nie tylko na aktualnych wydarzeniach transmitowanych na żywo, ale to także katalog wcześniejszych imprez, które można obejrzeć na życzenie. Nadawane są co tydzień programy i serie, a także dodawane będą klasyczne walki sprzed lat i filmy dokumentalne. Dla fanów boksu wydaje się więc być to idealne miejsce na rozwijanie swoich pasji.

Ile kosztuje DAZN i co można obejrzeć?

DAZN poinformował, że rozpoczyna emisję w 200 krajach, w tym Polsce. Usługa kosztuje 7,99 zł miesięcznie, a dzisiaj poznaliśmy też pierwsze zapowiedzi wydarzeń bokserskich na grudzień:

  • 4 grudnia Anglik Billy Joe Saunders będzie chciał zachować pas WBO w kategorii superśredniej, rywalizując z rodakiem, Martinem Murrayem.
  • Pojedynek w wadze ciężkiej, którego nie wolno przegapić! Niekwestionowany mistrz w tej kategorii, Anthony Joshua OBE, 12 grudnia będzie bronił posiadanych pasów w walce z pretendentem z Bułgarii, Kubratem Pulewem.
  • Giennadij „GGG” Gołowkin postara się zapisać w historii boksu, gdy 18 grudnia po raz 21. spróbuje obronić tytuł w wadze średniej, krzyżując rękawice z Kamilem Szeremetą.
  • Dzień później, 19 grudnia, wielki mistrz bez podziału na kategorie, Canelo Alvarez, powraca do dywizji superśredniej, by w San Antonio w Teksasie zmierzyć się z niepokonanym Callumem Smithem.

DAZN zapowiada również pojawianie się klasycznych pojedynków, materiałów o sportowcach i licznych programów oryginalnych do obejrzenia na życzenie. Polscy klienci mogą odwiedzać już teraz adres www.dazn.com, by sprawdzić usługę w praktyce.

Na jakich urządzeniach można oglądać DAZN?

Aplikacje DAZN są dostępne nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale także na smart TV, przystawki i sticki TV oraz konsole do gier. Dostępna jest oczywiście też wersja webowa, z której można korzystać na komputerach. DAZN jednak zaznacza, że dostępność aplikacji jest uzależniona od kraju i regionu, więc miejmy nadzieję, że w momencie premiery nad Wisłą nie będzie to problemem i wszystkie apki będą od razu gotowe do pobrania.

Znamy nowości Netflix w listopadzie. Polskie hity i pewniaki Netfliksa

DAZN w Polsce jest od dawna. Tak jakby

Co ciekawe, DAZN jest w Polsce od pewnego czasu – w Katowicach mieści się jedno z największych biur firmy. Na stronie DAZN na Facebooku czytamy, że pracuje tam ponad 300 osób, a sama placówka znajduje się samym sercu miasta. W sumie firma zatrudnia ponad 2800 osób w 24 krajach na całym świecie. W Katowicach tworzone są backend i frontend usługi, a także mobilne aplikacje na iOS-a i Androida. Nikt nie ukrywa, że profil prowadzony po polsku to teraz głównie sposób na rekrutację nowych pracowników, aniżeli metoda przyciągania potencjalnych klientów.