4

Dalsza walka Google z płatnymi linkami.

Google kontynuuje walkę z płatnymi linkami, które nie stosują się do zasad aby zawierały one atrybut „nofollow” (dzięki temu atrybutowi wyszukiwarka nie będzie indeksować takich odsyłaczy). Wszystkie działania google zmierzają do tego aby płatne linki nie miały wpływu na wyniku wyszukiwania bo jest to niezgodne z wytycznymi jakie google zawarło w swoich guidelinesach. Kolejnym poczynionym […]


Google kontynuuje walkę z płatnymi linkami, które nie stosują się do zasad aby zawierały one atrybut „nofollow” (dzięki temu atrybutowi wyszukiwarka nie będzie indeksować takich odsyłaczy).

Wszystkie działania google zmierzają do tego aby płatne linki nie miały wpływu na wyniku wyszukiwania bo jest to niezgodne z wytycznymi jakie google zawarło w swoich guidelinesach.

Kolejnym poczynionym ostatnio krokiem w walce z płatnymi linkami jest wycięcie wszystkich reklam jakie pojawiały się w wyszukiwarce dotyczących sprzedaży linków w celu pozycjonowania stron.


Tak jeszcze niedawno wyglądała strona z wynikami na hasło PR8


Tak wygląda teraz – brak reklam w bocznym panelu

Obrazki i informacja pochodzą z blogoscoped.com

Co będzie dalej? – moim zdaniem google posiada wszelkiego rodzaju mechanizmy aby pozbyć się praktyk związanych z pozycjonowaniem stron. Czy jednak nie jest to rozwiązywanie problemu poprzez walkę z skutkiem a nie z przyczyną?