Kolejny odcinek Startup School Rafała Agnieszczaka (wklejka poniżej). Tym razem głównym tematem są social media (Facebook), marketing szeptany czy też szemrany itp. Przez pierwsze dziesięć minut prawie nie usnąłem. Rozumiem że można wałkować w nieskończoność to, że firmy płacą za nabijanie komentarzy a inni zarabiają na takim procederze. Wydaje mi się jednak, że jest to temat z roku 2009 niepotrzebnie teraz odgrzewany. Później niestety nie było lepiej, omawianie zalet Facebooka i tego jaki ma on wpływ na obecny internet itp. Generalnie dla mnie jeden z najsłabszych odcinków..
Więcej z kategorii Moje przemyślenia:
- E-mail jest z nami już prawie pół wieku. I nie chce umrzeć
- Czy social media sprawiły, że obraziliśmy się na "zwyczajne" życie?
- Okulary AR to taka współczesna telewizja 3D. Czy tak samo skończą?
- Musk: Starlink w tym roku podwoi prędkość do 300 Mb/s i obejmie zasięgiem większość Ziemi
- Przekonanie znajomych do Signala? Good luck with that...