Kiedy nie dawno ruszał serwisu bubbler.pl byłem przekonany, że będzie to bardzo popularny serwis. Wprawdzie nie podobało mi się mechanika serwisu jeśli chodzi o wirtualną walutę ale generalnie pomysł jak na nasze realia powinien się przyjąć. Tymczasem bubbler rozwija się powoli, bardzo powoli (żeby nie powiedzieć gorzej) a ja ciągle zastanawiam się dlaczego tak bardzo […]

Kiedy nie dawno ruszał serwisu bubbler.pl byłem przekonany, że będzie to bardzo popularny serwis. Wprawdzie nie podobało mi się mechanika serwisu jeśli chodzi o wirtualną walutę ale generalnie pomysł jak na nasze realia powinien się przyjąć.

Tymczasem bubbler rozwija się powoli, bardzo powoli (żeby nie powiedzieć gorzej) a ja ciągle zastanawiam się dlaczego tak bardzo się pomyliłem oceniając szanse tego serwisu.

Czyżby mechanika zawiodła – z drugiej strony jest to bardzo zbliżone do mechaniki aukcji internetowych więc czegoś co jest wszystkim ( mój synek zamiast słowa wszystkim czasami mówi „wszystkowym”  ) znane.

Jeśli nie mechanika to wygląd serwisu – dla mnie trochę „nie ta bajka” ale nie można powiedzieć żeby był to jakiś „ochydziak”.

A może brak reklamy czyli tego co przeważnie jest kluczowym czynnikiem sukcesu – z drugiej strony podaj.net też z tego co wiem nie inwestowało w reklamę a jednak dość ładnie się rozwija (wiem, że mechanika jest inna ale mimo wszystko „wymiana to wymiana”)

Tak więc co jest powodem tego że buubler.pl nie jest popularny – może ktoś odpowie ?