Często kiedy piszemy o rozmaitych nowościach i pomysłach na ich wykorzystanie ze świata technologii przewija się komentarz, że to przerażające. Że to rodem z serialu Czarne Lustro (ang. Black Mirror). I naprawdę trudno się z tym nie zgodzić — niektóre z pomysłów wydają się po prostu przerażające, szczególnie gdy przez myśl przemkną nam czarne scenariusze z ich wykorzystaniem. Netflix często sięga bo fajne i niecodzienne sposoby promocji serii, które można u nich zobaczyć. I tak też sprawy mają się z kultową serią i inteligentnym asystentem, który sprawdzi ile ma szansę przetrwać nasz związek.
Promocja idealna w swojej prostocie
Wspomnianego inteligentnego asystenta znaleźć można na stronie internetowej https://coach.dating/. Jak widać to nic więcej, jak prosta webowa aplikacja, w której po rozpoczęciu badania dzielimy się linkiem z drugą osobą. Później przeprowadzamy test, a jego wynik… cóż, zależy od tego, jak sobie poradzicie z przygotowaną dla was próbą. Jasne, to tylko zabawa — ale jeżeli coś jest dobrze przygotowane, to nawet takie proste pomysły potrafią być angażujące. I patrząc na to jak chętnie ludzie w social mediach dzielą się do niego linkami — jestem przekonany, że nie tylko mi przypadł do gustu.
Dobry serial, kreatywna promocja — czego chcieć więcej? No, jeżeli mogę mieć prośbę, to dłuższych sezonów i częstszych premier całego bohatera tego zamieszania, czyli Czarnego Lustra właśnie!
Więcej z kategorii Ciekawostki:
- Kryptoszaleństwa ciąg dalszy, w Chinach wyłudzają… Radeony RX580
- Maseczka ochronna w wydaniu smart za blisko 700 złotych
- Ile kosztuje iPhone z krzywym logo? Ponad 10 000 zł!
- Jeśli brakowało Ci pralki dla słuchawek dousznych, już możesz ją kupić…
- Warto zadbać o oczy, szczególnie przy długim wpatrywaniu się w ekran