Oprócz ujednolicenia aplikacji, w nowym PeoPay udostępniono nowe rozwiązania, między innymi logowanie i autoryzacja przelewów oraz płatności internetowych do 200 złotych przy pomocy odcisku palca. Ponadto wielowalutowość, czyli możliwość płacenia za granicą w obcej walucie oraz płacenie za zakupy robione w telefonie, bez podawania kodów czy konieczności logowania się do bankowości internetowej.
Marek Tomczuk, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A. odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej:
Nowego PeoPay stworzyliśmy razem z naszymi klientami. Podczas badań poprosiliśmy ich, żeby pokazali nam jakie funkcje aplikacji bankowości mobilnej są dla nich najważniejsze. To na nich się skoncentrowaliśmy i to te funkcje zostały dopracowane. Inspiracje czerpaliśmy również z naszych dotychczasowych rozwiązań, które spodobały się klientom m.in. lekkiego serwisu mobilnego mPekao24 i płatności mobilnych PeoPay, a także karty wielowalutowej. W rezultacie, wprowadzamy na rynek aplikację, która ma dokładnie te funkcje, których klienci potrzebują. Przy pomocy nowego PeoPay bankowanie, ale również płacenie w kraju i za granicą jest proste i szybkie.
Ponadto z ciekawych propozycji można wymienić skanowanie rachunków czy faktur, dzięki czemu przy płatnościach nie trzeba przepisywać danych do przelewów, wypełniają się automatycznie. Klientów często wyjeżdżających za granicę ucieszy wielowalutowość, która pozwala na automatyczne przełączanie się PeoPay na konto walutowe przy płatnościach za granicą bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji za przewalutowanie. Aplikacja PeoPay, podobnie jak karta wielowalutowa, automatycznie przełącza się pomiędzy rachunkami w PLN i czterech najpopularniejszych walutach EUR, USD, GBP, CHF.
Natomiast osoby, którą robią często zakupy internetowe bezpośrednio na telefonie, teraz podczas płatności za towar nie będą musiały logować się do bankowości internetowej czy przepisywać danych karty. Po wskazaniu PeoPay, jako źródła pieniądza, aplikacja uruchomi się automatycznie, po czym wystarczy tylko autoryzować transakcję PIN-em lub odciskiem palca.
Marek Tomczuk, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A.:
Możliwość płacenia za zakupy internetowe bezpośrednio w smartfonie, to użyteczna funkcja. Dlatego znalazła się w nowej aplikacji PeoPay. Naszym zdaniem rozwiązanie, które zastosowaliśmy jest najwygodniejsze na rynku.
Nowa wersja PeoPay dostępna będzie dla klientów indywidualnych oraz dla mniejszych firm na systemy Android i iOS. Same płatności zbliżeniowe smartfonem, wiadomo, tylko dla użytkowników Androida. Konferencja jeszcze trwa, jeśli mielibyście jakieś pytania, co do nowego PeoPay, zostawcie proszę w komentarzach, po konferencji spróbuję uzyskać na nie odpowiedź.
Więcej z kategorii Płatności:
- 2020 vs 2019 rok. Za co płaciliśmy więcej Revolutem, a za co mniej?
- SwatchPAY! startuje w Polsce. Płać zegarkiem bez dostępu do sieci czy nawet z rozładowaną baterią
- Piekło zamarzło… Płatności Google Pay w końcu dostępne w Banku Pekao!
- Revolut chce konkurować w Polsce już nie tylko z bankami, ale i z PayU czy Przelewy24
- Rossmann GO - zrobiłem zakupy w Rossmannie bez podchodzenia do kasy