29

Apple odpowiada na reklamę Laptop Hunters.

Reklamy z serii Laptop Hunters mimo iż określone jako naciągane i nie merytoryczne z pewnością były skuteczne. Teraz Apple stara się odpowiedzieć w swoim stylu. Dość subtelnie, zwracając uwagę na to, że PC są zagrożone wirusami. O ile sprzęt Apple jest praktycznie wolny od wirusów to jednak zastanawiam się czy to wystarczający argument w odpowiedzi […]

Reklamy z serii Laptop Hunters mimo iż określone jako naciągane i nie merytoryczne z pewnością były skuteczne. Teraz Apple stara się odpowiedzieć w swoim stylu. Dość subtelnie, zwracając uwagę na to, że PC są zagrożone wirusami.





O ile sprzęt Apple jest praktycznie wolny od wirusów to jednak zastanawiam się czy to wystarczający argument w odpowiedzi na reklamy MS. Mam w domu dwa komputery klasy PC (właściwie to 2,5 bo jest jeszcze netbook). Na obu pracują programy antywirusowe w cenie do 50 USD, aktualizują się automatycznie przez sieć i tak naprawdę tyle o nich wiem. Nie przypominam sobie kiedy wystąpił jakikolwiek problem z wirusami na tych komputerach.

Oczywiście można powiedzieć, że 50 USD to dodatkowy koszt który musi ponieść użytkownik PC. Nie ma się jednak co oszukiwać, jako posiadacz Apple wydałem już dużo więcej na bardzo podstawowe dodatki jak chociażby program do odczytu i zapisu na dyskach z systemem pliku NTFS (zastanawia mnie jak można w tych czasach zrobić taki system jak Mac OS i nie wbudować w niego obsługi takich dysków).



Nadal uważam, że reklama MS celniej punktuje konkurenta – chociaż przyznam, że bardzo lubię styl reklam Apple – jest w jakiś sposób adekwatny do wizerunku produktów tej firmy.