Kiedy przy naszych projektach będziemy potrzebowali wsparcia agencji marketingowej (a czasami warto dać coś zrobić specjalistom zamiast męczyć się samemu) – staniemy przed problemem kogo wybrać i jakie są jego referencje i jak wypada na tle innych?
Rozwiązaniem tego problemu może stać się nowo powstały serwis interacta.pl, który w skrócie ma być miejsce gdzie agencje marketingowe (interaktywne też – to modniejsze teraz słowo) będą mogły prezentować własne realizacje tworząc portfolio agencji. Oczywiście każda agencja ma własne portfolio na własnej stronie internetowej, jednak wydaje mi się, że zawsze warto chwalić się swoimi pracami nawet kiedy w tym samy serwisie „wiszą” prace konkurencji.

W Interacta.pl znajdziemy zarówno informacje o agencjach jak również ich realizacje wraz z informacjami dla kogo dany projekt był przygotowany, jakiej branży dotyczy, kiedy był opublikowany oraz krótki opis. Brakuje tego co jest najbardziej interesujące czyli wyceny projektu – nie ma się jednak co łudzić, że agencje będą podawać tego typu informacje (nawet gdyby klient nie miał nic przeciwko).
Jeśli autorom projektu uda się przekonać agencje reklamowe do swojego serwisu to mogą stworzyć bardzo ciekawe miejsce, odwiedzane na pewno przez wielu ludzi z branży. Niestety w tego typu projekcie nie można liczyć na setki tysięcy unikalnych użytkowników i miliony odsłon.
Więcej z kategorii Polska:
- Allegro oferuje 5 darmowych dostaw - rusza promocja "Smart! na start"
- Oczyszczacze powietrza Vestfrost w Polsce. Niewygórowane ceny i sterowanie aplikacją
- To był fatalny rok w edukacji. Tylko 5% nauczycieli było przygotowanych do zdalnego nauczania
- Dying Light 2: chaos produkcyjny i CEO "zapatrzony" w CD Projekt - tak wygląda praca w Techland?
- Rząd chce do 2028 roku wymienić 80% liczników energii na inteligentne ze zdalnym odczytem