9

AdTaily z własnymi reklamami

Tego właśnie mi brakowało w Adtaily – możliwości wstawienia i zarządzania własnymi reklamami. AdTaily to system reklamowy, w którym dzięki widgetowi każdy czytelnik naszego serwisu może szybko i łatwo wykupić u nas reklamę, nawet na jeden dzień. Produkt AdTaily został wyróżniony uczestnictwem w finale konkursu seedcamp, inicjatywa była też na tyle ciekawa, że Agora postanowiła […]

Tego właśnie mi brakowało w Adtaily – możliwości wstawienia i zarządzania własnymi reklamami. AdTaily to system reklamowy, w którym dzięki widgetowi każdy czytelnik naszego serwisu może szybko i łatwo wykupić u nas reklamę, nawet na jeden dzień. Produkt AdTaily został wyróżniony uczestnictwem w finale konkursu seedcamp, inicjatywa była też na tyle ciekawa, że Agora postanowiła wykupić ponad 50% udziałów w spółce.

Do tej pory przez AdTaily nie mogliśmy “przepuszczać” własnych reklam – jednak od dziś to się zmieniło. W panelu AdTaily w zakładce kampanie mam teraz możliwość definiowania również własnych reklam. Przy pomocy prostego formularza dodajemy reklamę graficzną o rozmiarach 125×125, wskazujemy adres www, na który ma kierować reklama oraz krótki opis. Co jest natomiast bardzo fajną opcją to to, że możemy własną reklamę skierować jednocześnie na wszystkie serwisy jakie mamy zdefiniowane w AdTaily. Dla mnie jest to o tyle ważne, iż kiedy znajdę klienta, który będzie chciał reklamować się jednocześnie na Antyweb /Canon-Board (110k UU/ 2m PV) to mogę dzięki tej funkcji zrobić kampanię łączoną.

Do ideału brakuje mi jeszcze w zarządzaniu własną reklamą na Adtaily możliwości zdefiniowania okresów czasowych dla emisji reklam, oraz co się z tym wiąże opcji przedłużania emitowanej reklamy. W przypadku, gdy box reklamowy ma więcej niż dwa rzędy reklam i zaczynam mieszać reklamy własne z kupionymi przez widget lub Adtaily – przyda się też możliwość wpływania na kolejność reklam w kolumnie. Zakładam, że na przykład na stronie głównej bloga najatrakcyjniejszymi miejscami będą te na samej górze przestrzeni reklamowej.

Nie jest to oczywiście coś niezbędnego – ale bardzo ułatwiłoby kontrolę przy większej liczbie serwisów i reklam.