12

3 miliony użytkowników w 60 dni.

Wirtualny świat Barbie o nazwie Barbie Girls w przeciągu 60 dni przyciągnął 3 miliony użytkowników. Dzienny przyrost nowych użytkowników kształtuje się na poziomie 50 tysięcy. Gdyby chcieć porównać to do obecnego lidera wirtualnego świata czyli Second Life to przy tym wzroście Barbie Girls dogoni giganta (w ilości użytkowników) jeszcze w tym roku. Second Life swój […]

Wirtualny świat Barbie o nazwie Barbie Girls w przeciągu 60 dni przyciągnął 3 miliony użytkowników.
Dzienny przyrost nowych użytkowników kształtuje się na poziomie 50 tysięcy.

Gdyby chcieć porównać to do obecnego lidera wirtualnego świata czyli Second Life to przy tym wzroście Barbie Girls dogoni giganta (w ilości użytkowników) jeszcze w tym roku. Second Life swój pierwszy milion użytkowników osiągnął po 3 latach działalności (tak tak, nie jest to taki młody serwis jakby się mogło wydawać)


Nowy lider wirtualnej rozrywki w internecie?


Barbie Girl bije również swoimi przyrostami najpopularniejszą na świecie grę RPG on-line czyli World of Warcraft (w chwili obecnej w WOW gra 8,5 miliona graczy).

Samego serwisu nie trzeba chyba opisywać, będzie to zapewne miejsce gdzie małe dziewczynki będą mogły kontynuować zabawę lalkami przeniesioną z realnego świata.

Czy popularność tego typu serwisów oznacza, że wirtualny świat stanie sie przyszłością internetowego biznesu. Moim zdaniem Barbie Girls to jeszcze za mało aby tak stwierdzić. Spotkałem się też ostatnio z porównaniem które pokazywało, że promocja np: w Second Life jest w dłuższym okresie finansowo nie opłacalna a co za tym idzie duże firmy wkrótce zrezygnują z tej formy marketingu i reklamy.