1

18 latek i reklama Apple

18 letni fan marki Apple stworzył film reklamujący nowe urządzenie od Apple czyli Ipod Touch. Nie było by w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że firmie apple tak spodobała się ta produkcja iż na jej bazie postanowiła stworzyć komercyjną telewizyjną reklamę. Oczywiście do realizacji reklamy zaproszony został autor filmu, na którym była ona inspirowana. […]

18 letni fan marki Apple stworzył film reklamujący nowe urządzenie od Apple czyli Ipod Touch. Nie było by w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że firmie apple tak spodobała się ta produkcja iż na jej bazie postanowiła stworzyć komercyjną telewizyjną reklamę. Oczywiście do realizacji reklamy zaproszony został autor filmu, na którym była ona inspirowana.

Na Youtube gdzie opublikowana została produkcja 18 letniego Nick Haley wszyscy myśleli, że jest to komercyjny spot Apple. Wersja komercyjna reklamy również została już wyprodukowana a jej emisja odbyła się podczas przerwy meczu NFL.

Cała przygoda Nicka z Apple (czy może raczej Apple z Nickiem) pokazuje tak naprawdę jak duże korzyści może osiągać firma, której marka wzbudza tak duże emocje i posiada tak „twardy elektorat” wśród użytkowników i klientów.