5

Uber daje -30% na przejazdy współdzielone z powodu smogu, ale dlaczego tylko w Warszawie?

Smog to temat, który rozgrzewa niejedną dyskusję i nie tylko w sieci. Temat nośny, bo problem jest spory. Uber postanowił wykorzystać go do promocji jednej ze swoich usług, a mianowicie przejazdów współdzielonych.

W przesłanym komunikacie Uber powołuję się na raport Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), według którego aż 33 spośród 50 najbardziej zanieczyszczonych miast Unii Europejskiej leży w granicach Polski. Uber uważa, że w dużej mierze powodem tego stanu rzeczy jest coraz większa liczba pojazdów na naszych drogach. Z tego względu proponują mieszkańcom Warszawy specjalną promocję, z której można skorzystać w dniu dzisiejszym we wszystkich przejazdach współdzielonych, która daje 30% upust.

Co trzeba zrobić, by skorzystać z promocji?

  • W zakładce Płatności –> Promocje –>Dodaj kod należy wprowadzić specjalny kod promocyjny: SMOGPL2018
  • Kliknąć Zamów przejazd
  • W dolnej części ekranu wybrać opcję Rozdziel rachunek
  • Wprowadzić nazwisko lub numery telefonu pasażera, z którym chcemy współdzielić przejazd

Ważne jest, aby każdy z pasażerów przed danym kursem wprowadził ten kod w swojej aplikacji Ubera.

Wydaje się, że pomysł zacny, zresztą każdy taki pomysł, który zwraca uwagę na problem ze smogiem jest warty odnotowania. Osobiście mam jednak zgrzyt, że promocja dotyczy tylko mieszkańców Warszawa, a problem przecież nie jest tylko w stolicy. Większy jest przecież na przykład w Krakowie, a o tym się zapomina w tematach o smogu. Maciej zwracał już uwagę na to w swoim felietonie, przy okazji wprowadzenia darmowej komunikacji miejskiej w Warszawie, właśnie z uwagi na smog. Jeśli nie czytaliście, zachęcam.

  • Tomek Niewinnian

    bo obecnie Warszawa ma największy smog z tych miejsc, w których jest Uber

  • Ari

    Po tytule już myślałem, że UberPool wchodzi do Warszawy

  • D2D2

    Uber to prywatna Firma. Ma prawo do promocji i wszelkich rabatów. Jej podstawowym celem jest zarobek i interes. Nie musiała udostępniać żadnego kodu, ale to zrobiła, oczywiście już narzekanie. Daj palec to urwą całą rękę:) Nie było by promocji, to nie było by narzekania. nauczka dla Ubera na przyszłość, nie robić promocji inaczej Antyweb spłodzi artykuł że jest zła, lepiej oferować przejazdy za regularna stawkę i mieć spokój.

    Promocje mają to do siebie że nie zawsze obejmują wszystkich. promocja w lokalnej Biedronce też nie musi się pokrywać w tej 10km dalej. A w przypadku Ubera, odpowiedź jest prosta – smog jest największy w Warszawie, jeździ tu najwięcej aut, jest najwięcej klientów Ubera. Proste.

    • Nie narzekam, uważam i napisałem to, że pomysł zacny

  • Arinka

    spoko opcja – byle częściej :)